همیشه ورود به نسل جدید بازی‌ها هیجان‌انگیز است اما نسل نهم به‌طور به‌خصوصی هیجان‌انگیز محسوب می‌شود چون سخت‌افزار کنسول‌های جدید این‌بار قوی‌تر از همیشه بوده و دارای SSD پرسرعتی هستند که راه رای برای امکانات جدید هموار می‌سازد. ولی این امکانات جدید در ازای قیمت بالاتر بازی‌ها فراهم می‌شوند و بسیاری از ناشران قیمت بازی‌های خود برای نسل بعد را افزایش داده‌اند. ظاهرا WB Games هم به این جمع پیوسته و 2 بازی جدید آن شامل این افزایش قیمت خواهند شد.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Gamingbolt، شعبه ایتالیایی فروشگاه گیم‌استاپ بازی‌های Squad: Kill the Justice League و Gotham Knights را برای کنسول‌های نسل بعدی با قیمت 75 یورو لیست کرده که گران‌تر از قیمت استاندارد 70 یورویی در منطقه است. با این حال، هنوز هم این افزایش قیمت ارزان‌تر از بازی‌های 80 یورویی سونی محسوب می‌شود. به‌نظر می‌رسد WB Games هم نشان داده که افزایش قیمت در نسل بعد اجتناب ناپذیر است. با وجود تفاوت قیمت‌ها در مناطق مختلف، حدس می‌زنیم قیمت‌ها در ایالات متحده 70 دلار باشند.

Gotham Knights سال 2021 برای کامپیوتر، PS4 ،Xbox One ،PS5 و Xbox Series X منتشر خواهد شد و Squad: Kill the Justice League سال 2022 برای کامپیوتر، PS5 و Xbox Series X (و مدل S) عرضه می‌شود.

منبع متن: pardisgame