sega

به گزارش پردیس‌گیم، روزهای پر پیچ و خمی برای طرفداران پلی‌استیشن را پشت سر می‌گذرانیم، اینطور نیست؟ پس از یک مراسم خوب در چند شب گذشته، همه چیز برای طرفداران پلی‌استیشن در سراشیبی قرار گرفته است، از پیش‌فروش نه چندان جالب و شلوغ گرفته تا افزایش قیمت بازی‌ها، و از همه مهم‌تر خریده شدن زنیمکس که شرکت مادر بتزدا به شمار می‌رفت توسط مایکروسافت. به نظر می‌رسد اوضاع از این نیز سخت‌تر خواهد شد چرا که بعضی از طرفداران در اینترنت تصور می‌کنند خرید بعدی مایکروسافت سگا می‌باشد.

ما نظر خاصی در این مورد نداریم به خصوص پس از بمب خبری 7.5 میلیاردی دو روز پیش، ولی به نظر می‌رسد این حدس و گمان‌ها خیلی قابل اتکا نیست. اما این نکته نیز حائز اهمیت است که این شایعه در طول دهه‌های گذشته بارها تکرار شده است. به طور دقیق‌تر از زمان همکاری سگا و مایکروسافت برای سیستم عامل Dreamcast.

همه‌ی این شائبه‌ها از یک رشته توئیت و معرفی دسته‌ی آبی رنگ ایکس‌باکس شروع شد، ولی چیز اضافه‌تری در دسترس نیست. ایکس‌باکس برنامه دارد در مراسم TGS 2020 حاضر شود، اما خیلی بعید است که همچین خبر بزرگی را بتوانید برای یک مراسم از پیش تعیین شده مخفی نگه دارید. همچنين این که سگا در همه‌ی حوزه‌های گیمینگ و حتی فراتر دستی بر آتش دارد که این شامل دستگاه‌های آرکید و از این دست می‌شود. به هر حال با توجه به خبر شوکه کننده‌ای که چندی پیش شاهدش بودیم، هیچ چیز غیرممكن به نظر نمی‌رسد ولی در حال حاضر می‌توان با اطمینان گفت این شایعات چندان موثق نیستند.

 sega

خب دوستان نظرتان چیست؟ سیاست‌های مایکروسافت رو چگونه ارزیابی می‌کنید؟ آیا به زودی شاهد تأیید خبر خریده شدن سگا خواهیم بود؟ لطفاً نظراتتان در این خصوص را با ما در بخش نظرات در میان بگذارید.

منبع متن: pardisgame