TGS

این هفته آغاز نمایشگاه بازی توکیو در سال 2020 است. TGS مانند بسیاری از کنفرانس‌های دیگر پس از شیوع کووید-19 (حداقل برای آنهایی که کاملاً لغو نشده‌اند)، مانند بسیاری از کنفرانس‌ها به صورت دیجیتال برگزار می‌شود و مطمئناً دارای تعداد زیادی اخبار و تصاویر از عناوین پیش بینی شده است. مایکروسافت این نمایشگاه را آغاز خواهد کرد و خب، پس از اخبار جدید خرید Bethesda، که دنیای بازی‌ها را به لرزه درآورد، بسیاری تعجب کردند که ما از مایکروسافت در این نمایشگاه چه می‌بینیم. به سختی می‌توان گفت، اما حداقل میتوان گفت آن‌ها استودیو جدیدی را نمی‌خرند.

به گزارش پردیس‌گیم، در توییتر رسمی ایکس باکس، انتظاراتی که از مراسم TGS انتظار می‌رود دوباره منتشر شد‌، از جمله کمبود خبر در مورد کنسول‌های نسل بعدی آن‌ها یک به روزرسانی مختصر دادند تا بگویند که در اینجا نیز خبری از خرید نخواهد بود، تصور می‌کنم تلاش برای آرام کردن کسانی است که انتظار داشتند و فکر می‌کردند که کپکام یا سگا یا هر استودیو دیگری توسط مایکروسافت خریداری شود.

ضعیف‌ترین مناطق مایکروسافت همیشه ژاپن بوده است و آن‌ها هرگز نتوانسته‌اند جایگاه خوبی در این زمینه پیدا کنند. به همین دلیل است که همیشه گمانه زنی‌ها و صحبت‌هایی در مورد خرید استودیوی ژاپنی درباره آنها وجود داشته است (اگرچه از نظر فنی، آن‌ها هم اكنون با Bethesda’s Tango Games صاحب یك استودیو می‌شوند)، اما هرگز برطرف نمی‌شود. مراسم TGS 2020 از ، 24 سپتامبر آغاز می‌شود و ما در هنگام انتشار اخبار را در پردیس‌گیم به روز می‌کنیم.

منبع متن: pardisgame