Codemasters نام عنوان بزرگ بعدی F1 است که نسخه‌ی سال ۲۰۱۷ آن می‌باشد. برخلاف نسخه‌های قبلی این بار این عنوان از ایکس‌باکس وان ایکس پشتیبانی خواهد کرد، کنسول جدید قدرتمند مایکروسافت که قابلیت اجرای ۴k واقعی را دارد، اما بهبودهای F1 2017 برای ایکس‌باکس وان ایکس چه خواهند بود. طی مصاحبه خبرگذاری GaminBolt با آقای Lee […]

F1 2017 تقریبا با رزولوشن ۴k و فریم ریت ۶۰ برروی ایکس‌باکس وان ایکس اجرا می‌شود

Codemasters نام عنوان بزرگ بعدی F1 است که نسخه‌ی سال ۲۰۱۷ آن می‌باشد. برخلاف نسخه‌های قبلی این بار این عنوان از ایکس‌باکس وان ایکس پشتیبانی خواهد کرد، کنسول جدید قدرتمند مایکروسافت که قابلیت اجرای ۴k واقعی را دارد، اما بهبودهای F1 2017 برای ایکس‌باکس وان ایکس چه خواهند بود.

طی مصاحبه خبرگذاری GaminBolt با آقای Lee Mather کارگردان بازی در E3 2017 او اشاره کرد که:

“خب، ما تقریبا موضع خود را برای اجرای بازی برروی  ایکس‌باکس وان ایکس از همین الان مشخص کرده‌ایم. این عنوان با رزولوشن ۴k، فریم ریت ۶۰ و پشتیبانی از HDR بر روی ایکس‌باکس وان ایکس اجرا خواهد شد. این تقریبا اوایل ساخت این کنسول می‌باشد اما ما تقریبا توانسته‌ایم یک سری از ویژگی‌ها را بر روی آن پیاده کنیم.”

وی همچنین ادامه داد:

“ما در حال تلاش کردن هستیم تا ببینیم چه مقدار می‌توانیم به تنظیمات بالای یک رایانه‌ی شخصی نزدیک شویم. ما در حال افزایش وفاداریمان به بازیکنان هستیم، بنابراین آن ها می‌توانند بازی را با فریم ریت بالاتر و جزئیات بالاتر تجربه کنند. سایه‌ها می‌توانند بهتر شوند. بازتاب‌ها می‌توانند بهتر شوند. و می‌بینید این تازه اول کار است و ما تقریبا توانسته‌ایم این ویژگی‌ها را بر روی آن اجرا کنیم و اصل قضیه همین می‌باشد.”

قیمت ۴۹۹ دلاری ایکس‌باکس وان ایکس و نبود انحصاری‌های نه‌چندان بزرگ امسال می‌تواند کار را برای مایکروسافت در مقابل رقیب خود بسیار دشوار کند، اما حقیقت در مورد این کنسول، توانایی استفاده‌ی سریع و بدون دردسر توسعه دهندگان از سخت افزار آن می‌باشد که این بسیار ارزشمند است. عنوان F1 2017 امسال ۲۵ آگوست برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۴ و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.

منبع متن: gamefa