square enix

به گزارش پردیس‌گیم، اسکوئرانیکس در TGS 2020 اطلاعات جدیدی از Kingdom Hearts, SaGa و Final Fantasy XIV ارائه خواهد داد. همچنین ما شاهد حضور Yoko Taro خالق مجموعه‌ی Nier نیز خواهیم بود. قبل از هر چیز یک نکته‌ی مهم را خاطرنشان کنیک که خبری از اطلاعات جدید در خصوص  Final Fantasy XVI نخواهد بود. چرا که پیش از این گفته بودند اطلاعات جدید درباره‌ی این بازی موردانتظار 2021 ارائه خواهد شد. بنابراین منتظر حضور این بازی نباشید.

اسکوئرانیکس همچنین اطلاعات زیادی درباره‌ی بازی‌های موبایلی خود ارائه خواهد داد، عناوینی که محبوبیت بالایی در ژاپن دارند ولی در دیگر نقاط چندان شناخته شده نیستند. بازی‌هایی از قبیل Toji no Miko gacha، Dragon Quest Rivals Ace و غیره.

در روز اول که همین امروز بود و پشت‌سر گذاشتیم، شاهد تریلر و اطلاعات جدید از NieR Replicant بودیم.

فردا یعنی جمعه 4 مهرماه، اطلاعاتی در خصوص Kingdom Hearts Melody of Memory خواهیم داشت. شایان ذکر است که این بازی قرار است در تاریخ 23 آبان‌ماه برای PS4, Xbox One و Nintendo Switch عرضه شود. همچنین اینکه بازی 2 روز قبل‌تر یعنی در 21 آبان ابتدا در ژاپن عرضه خواهد شد.

در روز سوم مراسم TGS 2020 که مصادف با شنبه 5 مهرماه است، اطلاعات جدیدی در خصوص مجموعه‌ی SaGa ارائه خواهد شد و عوامل این مجموعه به گفت و گو خواهند پرداخت.در همین روز ما یک استریم جدید مرتبط با Nier نیز خواهیم داشت که برخلاف امروز اطلاعات جدیدی در آنجا ارائه نخواهد شد و صرفاً یک بحث و گفت و گو می‌باشد.

در روز چهارم و پایانی مراسم که مصادف با یکشنبه 6 مهرماه می‌باشد، ما آخرین اطلاعات در خصوص بازی Final Fantasy Brave Exvius را شاهد خواهیم بود.بازی Dragon Quest The Adventure of Dai نیز در همین روز نمایش خواهد داشت. محوریت این نمایش بر بازی‌های آرکید و موبایلی می‌باشد.و در آخر نیز ما شاهد استریم Final Fantasy XIV خواهیم بود. که در این استریم به موضوعات جانبی پرداخته خواهد شد.

 

خب دوستان نظرتان چیست؟ لطفاً با ما در بخش نظرات در میان بگذارید.

منبع متن: pardisgame