یاکوزا

به گزارش پردیس‌گیم، شماره‌های اخیر یاکوزا عالی عمل کرده اند چه از نظر کیفی و چه کمی. یاکوزای جدید تحت عنوان Yakuza: Like a Dragon قرار است به زودی در غرب عرضه شود. عنوانی که پیش از این در ژاپن عرضه شده بود(طبق معمول همیشه). اما به نظر می‌رسد که توسعه دهنده‌ی مجموعه یعنی Ryu Ga Gotoku Studio و ناشر ان یعنی سگا از هم‌اکنون آماده‌ی معرفی نسخه‌ی بعدی هستند(باز هم مثل همیشه).

نسخه‌ی جدید یاکوزا قرار است دو روز دیگر یعنی یکشنبه در Tokyo Game Show 2020 و نمایش سگا معرفی شود. این موضوع را میزبان نمایش خانم Ayana Tsubaki در یک رشته توئیت اعلام کردند و سپس بلافاصله آن را حذف کردند. این بدان معناست که زودتر از موعد این خبر را اعلام کرده‌اند ولی خب همانطور که می‌دانید حذف کردن در بستر شبکه معنایی ندارد و چیزی که در اینترنت قرار بگیرد تا ابد همان‌جا خواهد ماند. رشته توئیت ایشان اینجاست.

خیلی جالب است که به این زودی شاهد معرفی نسخه‌ی جدید بازی یاکوزا هستیم آن هم در حالی که بازی هنوز عرضه‌ی جهانی نشده است(نه حقیقتاً همیشه همینطور بوده چندان هم عجیب نبود)، حال سوال ما از شما، این نسخه چه می‌تواند باشد؟ یک بازسازی؟ یک دنباله‌ی فرعی؟ بازسازی یک دنباله‌ی فرعی؟ هر چه که باشد به زودی خواهیم فهمید.

بازی Yakuza: Like a Dragon قرار است در تاریخ 20 آبان‌ماه برای کنسول‌های Xbox Series X و Xbox Series S عرضه شود و 3 روز بعدش بر روی PS4, Xbox One و PC در دسترس قرار گیرد. نسخه‌ی  PS5 نیز فعلاً تاریخ عرضه ندارد.

 

خب دوستان نظرتان چیست؟ از طرفداران یاکوزا هستید؟ چگونه هست که همیشه یک نسخه‌ی جدید یاکوزا در آستین دارند؟ لطفاً با ما در بخش نظرات در میان بگذارید.

منبع متن: pardisgame