DYNASTY WARRIORS

به گزارش پردیس‌گیم، ناشر مجموعه یعنی Koei Tecmo و توسعه‌دهندگان آن یعنی Omega Force از جدیدترین بازی خودشان یعنی Dynasty Warriors 9 Empires رونمایی کردند. این عنوان قرار است در سال 2021 میلادی راهی PlayStation 5, Xbox Series, PlayStation 4, Xbox One, Switch و PC شود.

توضیحات بازی از جانب شعبه‌ی آمریکای شمالی و اروپای Koei Tecmo:

"ترکیبی از اکشن منحصر به فرد یک در مقابل 1000 مجموعه‌ی Dynasty Warriors با عناصر استراتژی و تاکتیکی. Dynasty Warriors 9 Empires  شما را به قلب ماجراجویی‌های چین باستان خواهد کشاند. جایی که باید با کمک شمشیر و استراتژی به پیش روید و فتح کنید. میدان‌های نبرد حماسی را تجربه کنید که این بار با عناصر استراتژیک در هم آمیخته شده‌اند. انواع دستورها را به یگان‌های تحت فرمانتان بدهید و وقتی اوضاع خوب پیش نرفت به قلب دشمن یورش ببرید و کار را یک سره کنید. سلاح‌های گوناگون در این بازی انتظارتان را می‌کشند از سلاح‌های آتشین گرفته تا انواع نیزه‌ها و غیره. به شکل بازی‌های استراتژیک نقاط مهم نقشه را به تصرف خود درآورید و تاکتیک‌های مختلفی را به کار گیرید. "

 

توضیحات تکمیلی از جانب شعبه‌ی ژاپن Koei Tecmo:

" میدان‌های نبرد بزرگ که در آن روش‌های مختلف زندگی، بصیرت و شجاعت در هم آمیخته. تجربه‌ای از سه پادشاهی، به همراه کیفیت بصری بالا

DYNASTY WARRIORS

تصرف نقاط مختلف برای اهداف متفاوت


DYNASTY WARRIORS

دیپلماسی و روش برخورد با افسران و افراد عالی رتبه‌ی همراهان


DYNASTY WARRIORS
قابلیت Edit Function انقلابی‌تر از گذشته

"

به نقل از تهیه‌کننده‌ی مجموعه آقای آکیهیرو سوزوکی، Dynasty Warriors 9 Empires به مانند نسخه‌های پیشین جهان‌باز نخواهد بود و بیشتر حالت خطی‌تر را به خود گرفته است تا نبردهایی قابل لمس با مقیاس متفاوت را ارائه دهد.

تیزر جدید بازی را مشاهده بفرمائید:

 

دانلود با کیفیتSD           دانلود با کیفیتHD

تماشا به صورت تمام صفحه

 

خب دوستان نظرتان چیست؟ از طرفداران این مجموعه‌ی منحصر به فرد هستید؟ لطفاً با ما در بخش نظرات در میان بگذارید.

منبع متن: pardisgame