THE INITIATIVE

به گزارش پردیس‌گیم، این حقیقت که در سالیان گذشته مایکروسافت با مشکلات زیادی برای تولید یک بازی انحصاری با کیفیت برای ایکس‌باکس مواجه بود، بر کسی پوشیده نیست. اما آن‌ها در طی چند وقت اخیر در پی حل این مشکلات بودند و این کار را با خرید استودیوهای بزرگ آغاز کردند. جدای از آن، مایکروسافت یک تیم رویایی را نیز دور هم جمع کرده و تحت عنوان استودیوی The Initiative چند سالی می‌شود که در حال ساخت یک بازی بزرگ می‌باشند. متأسفانه هیچ اطلاعات رسمی در خصوص این پروژه در دسترس نیست ولی ظاهراً این موضوع به زودی تغییر خواهد کرد.

طراح ارشد استودیوی مذکور آقای Drew Murray که پیش از این سابقه‌ی فعالیت در Insomniac games و کار کردن بر روی بازی‌هایی چون Ratchet & Clank و Sunset Overdrive را دارد، به تازگی به قابل بازی بودن این عنوان معرفی نشده اشاره کرده و است و حتی عکس دختر خردسالش را نیز هنگام بازی‌ کردن به اشتراک گذاشته است. ایشان اشاره کردند که بازی به نسبت چند ماه گذشته پیشرفت خوبی کرده است.

با این اوصاف این بازی احتمالاً برای بچه‌ها یا به عبارت بهتر نوجوانان مناسب است و بنابراین درجه‌ی M یا بزرگسال دریافت نخواهد کرد.

THE INITIATIVE

با توجه به سابقه‌ی این طراح و بازی‌هایی که بر روی آن‌ها کار کرده است این نکته چندان هم عجیب نیست. البته ظاهراً کاربران از این موضوع که بازی در دست ساخت درجه‌ی M نخواهد گرفت ابراز نا امیدی کرده‌اند! یک عده کاربر تیزبین نیز سعی کردند با زوم کردن بر چشمان این دختر بازتاب بازی را مشاهده کنند و چیزی دستگیرشان شود، ولی خُب چیزی عایدشان نشده.

PERFECT DARK

این بازی قرار بود در مراسم ایکس‌باکس رونمایی شود ولی خبری نشد، همچنین شایعاتی نیز به این موضوع اشاره می‌کردند که بازی مرتبط به مجموعه‌ی Perfect Dark است، البته بر خلاف آن نسخه‌ها به صورت اول شخص نیست، بلکه یک بازی سوم‌شخص اکشن-ماجراجویی می‌باشد که گرافیک بالایی دارد و به نوعی تعامل آنلاین نیز دارد. بازی به احتمال زیاد در سال 2021 عرضه شود. با توجه به اینکه مراسمات زیادی باقی نمانده است، تنها شانس رونمایی از این بازی در مراسم The Game Awards 2020 می‌باشد و اگر آنجا نیز رونمایی نشود، طرفداران باید حالا حالاها منتظر بمانند.

 PERFECT DARK

خب دوستان نظرتان چیست؟ این بازی در دست ساخت چه می‌باشد؟ دنباله‌ای برای یک مجموعه یا یک IP کاملاً جدید؟ لطفاً با ما در بخش نظرات در میان بگذارید.

منبع متن: pardisgame