inxlie

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از سایت Gamingbolt، مایکروسافت با دارا بودن استودیو‌های inXile ، Obsidian ، Bethesda  و Playground Games به یک قدرت مطلق در فضای RPG تبدیل شده است. از بین این استودیوها، inXile آخرین انتشار خود را با بازی Wasteland 3 داشته است، اما مدتی است که در مورد بازی بعدی استودیو می‌شنویم.

برایان فارگو ، رئیس استودیو inXile ، که اخیراً در توییتر صحبتی کرده است، اظهار داشت که مدت زیادی تا انتشار عنوان جدید از این استودیو مانده‌ است. فارگو گفت که inXile در حال حاضر "در حال کار بر روی RPG های فوق العاده جدید" است و در ادامه اضافه کرد که: "ساخت آن‌ها بسیار طولانی و زمان‌بر است." در توییت بعدی، وی افزود دومین RPG استودیو "در مراحل اولیه تولید است"، بنابراین مدتی طول می‌کشد تا ما در مورد آن چیزی ببینیم یا بشنویم.

در مورد اینکه پروژه بعدی آنها چیست، باید دید. ما می‌دانیم که این بازی قرار است با استفاده از نسل بعدی موتور بازی‌ سازی Unreal Engine 5 توسعه یابد، اما جدا از این، اطلاعات کمی در مورد آن منتشر شده است. با توجه به اینکه Wasteland 3 چقدر بازی خوبی بود، احتمالاً بازی در دست ساخت این استودیو یکی از مواردی است که باید به دنبال تجربه آن باشیم.

 

منبع متن: pardisgame