به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از gamingbolt، عنوان Mafia: Definitive Edition با توجه به سابقه‌ بسیار موفق نسخه‌ی اصلی در ارائه‌ی یک عنوان درگیرکننده، یکی از موردانتظار ترین عناوین چند ماهه اخیر بوده و استقبال بسیار خوب منتقدان از بازی نیز دلیل دیگری شده تا منجر به فروش مناسب و معقول و نه فوق‌العاده‌ی بازی شود. در انگلیس، طبق اطلاعات مربوط به فروش هفتگی عنایون مختلف (از سایت GamesIndustry)، این بازسازی در جایگاه سوم قرار گرفته است. در همین حال، هفته‌ی گذشته شاهد عرضه‌ی فیزیکی عنوان Mafia: Trilogy (که بازسازی نسخه‌ی اول، Mafia 2: Definitive Edition و Mafia 3: Definitive Edition را در کنار هم به بازیبازان ارائه می‌دهد) بودیم که این عنوان نیز در جایگاه ششم قرار گرفت.

در بالای نمودار، عنوان Super Mario 3D All-Stars جایگاه خود را حفظ کرد، رتبه‌ای که هفته گذشته نیز آن را تجربه کرده بود. در واقع، تنها با دو هفته حضور در بازار، این بازی بلافاصله با پشت سر گذاشتن Marvel’s Avengers، به پرفروش ترین بازی خرده‌فروشی‌ها در ماه سپتامبر در انگلیس تبدیل شده است. نزاع ابرقهرمانان نیز به عملکرد خوب خود ادامه می‌دهد و توانسته علی‌رغم نمرات نسبتا پایین گرفته شده همچنان رتبه‌ی دوم خود را در جدول حفظ کند.

در همین حال، بقیه 10 بازی برتر از نظر فروش این هفته نیز بازی‌هایی هستند که انتظار داریم و عادت کردیم که هر هفته آن‌ها در این نمودارها ببینیم، از جمله بازی های Animal Crossing: New Horizons ، Mario Kart 8 Deluxe ، Minecraft ، Grand Theft Auto 5 و موارد دیگر که می‌توانید آن‌ها را در پایین مشاهده کنید.

1- Super Mario 3D All-Stars

2- Marvel’s Avengers

3- Mafia: Definitive Edition

4- Animal Crossing: New Horizons

5- Mario Kart 8 Deluxe

6- Mafia: Trilogy

7 -Minecraft Dungeons

8- Tony Hawk’s Pro Skater 1 + 2

9- (Minecraft (Switch

10- Grand Theft Auto 5

منبع متن: pardisgame