به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از dualshockers، عنوان به شدت موردانتظار Resident Evil Village که قرار است در سال 2021 برای پلتفرم‌های PS5 ، Xbox Series X و PC و احتمالا کنسول‌های نسل هشتمی منتشر ‌شود، در واقع یک مکانیزم Crafting دارد. ما (تیم خبری dualshockers) این موضوع را در جریان پخش نمایش شرکت Capcom در رویداد TGS 2020، هنگام سخنرانی مهمان بازی Resident Evil Village در 27 سپتامبر آموختیم. در آنجا ایکو کانو، کمدین و خواننده، اولین کسی بود که به بازی Biohazard Village می‌پرداخت. متأسفانه، ما  نتوانستیم صفحه گیم‌پلی را خودمان ببینیم و فقط دوبله و اصوات انگلیسی بازی را به همراه برداشت‌های Eiko Kano از آن شنیدیم.

به طور خاص، ایکو کانو اشاره کرد که در صورت شکست، دشمنان در Resident Evil Village نه‌تنها پول خود را بلکه موادی که در سیستم جدید Crafting بازی به کار می‌آیند را نیز می‌اندازند که تا حدودی مانند بازی بسیار محبوب سری یعنی RE4 است. کانو در اولین تجربه‌ی خود مشغول به تجربه‌ی لحظات نخستین بازی بود و اظهار داشت که شما (بازیکن) در همین لحظات اولیه ناگهان توسط یک هیولا مورد حمله قرار می‌گیرید. کانو چندین GameOver را در طول بازی خود تجربه کرد و اشاره کرد که تجربه‌ی REVIII از همان ابتدا نیز می‌تواند بسیار سخت باشد، به طوری که بسیاری از هیولاها همزمان حمله می‌کنند. با این حال، در حالی که او یک متخصص Resident Evil است و به طور مرتب بازی‌های ترسناک را از کانال خود پخش می‌کند، گفت که اصلاً در انجام بازی‌ها مهارت ندارد. بنابراین شما نباید به جزئیاتی که وی در خصوص سختی بازی اشاره کرده  اعتبار زیادی بدهید!

همچنین به نظر می‌رسد دشمنانی وجود دارند که کاملا متفاوت از سایر هیولاهای بازی Resident Evil VII حرکت می‌کنند و ناشناخته هستند. کانو همچنین اشاره کرد که حال و هوای بازی در زمستان‌، با بارش برف در دهکده و همچنین برخی دشمنان برهنه بسیار عجیب و تکان‌دهنده است. علاوه بر این، به نظر می‌رسد که ایتن وینترز قهرمان اصلی نسخه‌ی هفتم و این نسخه سلاح یا مهمات کمی در اختیار دارد و می‌تواند به جای آن از محیط اطراف خود علیه دشمنان استفاده کند. مانند انداختن مبلمان به دشمنان برای حمله یا مسدود کردن مسیر حرکت آن‌ها. یوشیوکی هیرایی، کمدین، ​​که او نیز به عنوان مهمان در این نمایش حضور داشت و گیم‌پلی Resident Evil Village را تماشا می‌کرد، به شوخی گفت: "این اساسا یک تنها در خانه (فیلم معروف) است".

همچنین در طی این رویدادی اخباری مبنی بر عرضه‌ی احتمالی این عنوان موردانتظار بر روی کنسول‌های نسل هشتم منتشر شد که البته سازندگان به طور قطع و یقین در این خصوص سخن نکرده‌اند و بیان داشتند که باید برای عرضه‌ این عنوان در نسل هشت تصمیم و برنامه‌ریزی مناسب اتخاذ شود.

منبع متن: pardisgame