مقصد اول آن پلی‌استیشن ۴ خواهد بود.نسخه بازسازی شده Call of Duty: Modern Warfare این بار به طور مستقل عرضه خواهد شد و اکتیویژن نیز تاریخ انتشار آن را ۲۷ ژوئن (سه‌شنبه ۶ تیر) اعلام کرد. این بازی در ابتدا برای کنسول ‌پلی‌استیشن ۴ منتشر خواهد شد و پس از آن نیز راهی ایکس‌باکس وان […]

نسخه مستقل بازسازی شده Call of Duty: Modern Warfare در تاریخ ۲۷ ژوئن منتشر خواهد شد

مقصد اول آن پلی‌استیشن ۴ خواهد بود.نسخه بازسازی شده Call of Duty: Modern Warfare این بار به طور مستقل عرضه خواهد شد و اکتیویژن نیز تاریخ انتشار آن را ۲۷ ژوئن (سه‌شنبه ۶ تیر) اعلام کرد. این بازی در ابتدا برای کنسول ‌پلی‌استیشن ۴ منتشر خواهد شد و پس از آن نیز راهی ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی می‌شود. طبق چیزی که اعلام شده، این بازی در آمریکا ۳۹٫۹۹ دلار قیمت خواهد داشت.

در کنار بخش کمپین و ۱۶ نقشه‌ای که در بخش چند نفره برای بازی‌بازان در این بازی آمده شده است، کاربران پلی‌استیشن ۴ می‌توانند در رویداد Days of Summer نیز شرکت کنند. این رویداد ۵ روز قابل بازی خواهد بود که شامل امتیازات و قابلیت‌های زیادی خواهد بود و همچنین یک نقشه جدید نیز در این بین برای بازی‌بازان در دسترس خواهد بود. اطلاعات بیشتر از این رویداد و رویدادهای بیشتر در روز سه‌شنبه همزمان با عرضه بازی منتشر خواهد شد.

لازم است این نکته را خاطر نشان کنم که بسته نقشه‌های متنوع همراه بازی عرضه نخواهند شد و به صورت جداگانه با قیمت ۱۴ دلار قابل دریافت خواهند بود و ۴ نقشه با نام‌های Broadcast, Chinatown, Creek و Killhouse را شامل خواهد شد.

نظر شما در رابطه با این نسخه بازسازی شده به عنوان یک نسخه مستقل و جداگانه چیست؟ آیا خواهد توانست که مروری جذاب بر خاطرات گذشته باشد و یادآور دوران خوش زندگیمان شود یا خیر؟

منبع متن: gamefa