این روز‌ها خبر‌ها و شایعات زیادی از ادامه‌ی بازی پر طرفدار راکستار یعنی Bully شنیده می‌شود. نسخه‌ی اول این عنوان در تاریخ ۱۷ اکتبر ۲۰۰۶ برای پلی اسیتشن ۲ منتشر شد و سپس در تاریخ ۴ مارس ۲۰۰۸ یک ریمستر با نام Bully: Scholarship Edition برای ایکس باکس ۳۶۰، Wii و چند روز بعد برای […]

شایعه: Bully 2 از سال ۲۰۰۹ در دست ساخت قرار دارد

این روز‌ها خبر‌ها و شایعات زیادی از ادامه‌ی بازی پر طرفدار راکستار یعنی Bully شنیده می‌شود. نسخه‌ی اول این عنوان در تاریخ ۱۷ اکتبر ۲۰۰۶ برای پلی اسیتشن ۲ منتشر شد و سپس در تاریخ ۴ مارس ۲۰۰۸ یک ریمستر با نام Bully: Scholarship Edition برای ایکس باکس ۳۶۰، Wii و چند روز بعد برای رایانه‌های شخصی منتشر شد. نسخه‌ی Bully: Scholarship Edition  هم‌ اکنون از طریق قابلیت پشتیبانی از بازی‌های نسل قبل بر روی ایکس باکس وان در دسترس است.

اما حال توسط شخصی در فروم GTA تصاویر هنری ای منتشر شده است که به گفته‌ی این شخص از Bully 2 می‌باشند و بازی از سال ۲۰۰۹ در دست ساخت قرار دارد. اخیرا شایعاتی نیز منتشر شده بود که این بازی علاوه بر این که در دست توسعه قرار دارد فقط بر بروی پلتفرم مقصد پلی استیشن ۴ عرضه خواهد شد. درسال ۲۰۰۹ شایعات انتشار نسخه‌ی بعدی این عنوان بسیار داغ بود اما پس از آن به سکوت خبری رفت تا سال ۲۰۱۱ که شایعات پیرامون آن دوباره آغاز شد. شایان به ذکر است راکستار هیچ واکنشی نسبت به اخبار این عنوان تاکنون نشان نداده است.

توجه: این خبر از منبعی غیر رسمی منتشر شده است و تا تایید رسمی توسط Rockstar Games تمامی اخبار راجب آن شایعه تلقی می‌شوند.

در زیر می‌توانید این تصاویر را مشاهده نمایید:

منبع متن: gamefa