دستگاه Wii U از دید تجاری و میزان فروش برای نینتندو یک شکست محسوب می‌شد چرا که آن‌ها پیش از این توانسته بودند بیش از ۱۰۰ میلیون Wii به فروش برسانند. کسی انتظار رسیدن Wii U به این میزان فروش را نداشت اما چنین آمار ضعیفی نشان از عملکرد ضعیف Wii U دارد. نینتندو سوییچ […]

مدیر اجرایی نینتندو: بازی های Wii U بیشتری برای سوییچ عرضه خواهند شد

دستگاه Wii U از دید تجاری و میزان فروش برای نینتندو یک شکست محسوب می‌شد چرا که آن‌ها پیش از این توانسته بودند بیش از ۱۰۰ میلیون Wii به فروش برسانند. کسی انتظار رسیدن Wii U به این میزان فروش را نداشت اما چنین آمار ضعیفی نشان از عملکرد ضعیف Wii U دارد. نینتندو سوییچ اما شروع خیلی خوبی داشت و توانست نینتندو را جلوتر از سونی قرار دهد. با تقاضای بسیار بالا برای این کنسول و بازی‌هایش انتظار می‌رود که این آمار همچنان بالاتر بروند.

در گفت‌و‌گو با Waypoint، رگی فیلس ایم اعلام کرد که طرفداران نینتندو می‌توانند منتظر بازی‌های Wii U  بیشتری برای کنسول سوییچ باشند که پس از Mario Kart 8 Deluxe و Pokken Tournament Deluxe عرضه می‌شوند. نسخه های جدید این بازی‎ها نسبت به نسخه Wii U آن‌ها بهبود یافته‌است و محتوای بیشتری در هر یک از این بازی‌ها قرار گرفته است:

با توجه به وضعیت Wii U بازی های فوق‌العاده‌ای وجود داشتند که برخی از طرفداران نتوانستند آن‌ها را تجربه کنند. این یک فرصت مناسب را برای ما به وجود می‌آورد. از طرفی دیگر ما معتقدیم که باید چیز‌هایی را به این بازی‌ها اضافه کنیم تا آن‌ها را تازه و نو جلوه بدهیم تا مشتری آن‌ها را خریداری کنند.

وی افزود:

فکر می‌کنم بهترین مثال این اتفاق Pokken Tournament Deluxe باشد. مبارزهای بیشتر دلیلی هستند تا طرفداران این بازی‌ را بخرند. همچنین Mario Kart 8 Dekuxe بنا بر درخواست مشتریان با بخش مسابقه‌ای بهتر عرضه شد. فکر می‌کنم بازی‌های دیگر نیز از این روند پیروی کنند. ما ابتدا باید بازی‌های مناسب را پیدا کنیم و سپس ویژگی‌های مناسبی را به این بازی‌ها اضافه کنیم تا آن‌ها برای مشتریان جذاب شوند.

البته که فیلز ایم نامی از بازی‌های در لیست عرضه نبرد و فقط تاکید کرد که بازی‌های بیشتری در آینده، مجددا عرضه خواهند شد. یکی از بازی‌هایی که می‌تواند مجددا بر روی سوییچ عرضه شود Super Smash Bros. است. این بازی که توانست به فروش ۵٫۲ میلیون نسخه برسد یکی از معروف‌ترین و بزرگترین سری بازی‌های نینتندو می‌باشد و عرضه آن با ویژگی‌های جدید می‌تواند طرفداران را به سمت این بازی جذب کند.

در ماه مارچ، فیلز ایم اشاره کرد که صاحبان نینتندو سوییچ می‌توانند منتظر تمام عنواین و سری‌های بزرگ و معروف نینتندو باشند. با این حساب عرضه بازی‌هایی نظیر Super Smash Bros. منطقی به نظر می‌رسد.

منبع متن: gamefa