آماری جالب ازآمریکا‌ی‌شمالی و تمایل مردم به PS5 یا Xbox Series X

آمریکای‌شمالی اکنون به صورت جالبی تقسیم شده است. در اوایل نوامبر، مردم و گیمرهای این کشور باید تصمیمی مهم بگیرند. تصمیمی که هر چندسال یک بار اتفاق می‌افتد و فاکتورهای زیادی نیز در آن تاثیر دارند. اشتباه نکنید در مورد انتخابات ریاست جمهوری صحبت نمی‌کنیم. بلکه موضوعِ بحث ما تصمیم‌گیری برای خرید میان PS5 یا Xbox Series X است.

به گزارش پردیس‌‌گیم و به نقل از DualShockers، به تازگی طبق اطلاعات و داده‌های جمع‌آوری شده توسط شرکت Hastings Entertainment تا حدودی مشخص شده که در هر ایالت کدام کنسول طرفداران بیشتری دارد. طبق اعلام این شرکت PS5 با آماری خوب در 28 ایالت موفق به شکست Xbox Series X شده و 22 ایالت نیز کنسول Microsoft را نسبت به محصولِ Sony انتخاب کرده‌اند.


خب اول از همه بگذارید بگوییم که این آمار و تصویر بالا چندان دقیق و حتمی نیستند چرا که داده‌های اصلی‌ـی که برای این نتیجه‌گیری استفاده‌شده از طریق هشتگ‌های توییتر به دست آمده و زمانی که توییت‌های با هشتگ #XboxSeriesX و #PS5 و هم‌چنین شعارهای هر شرکت یعنی #PowerYourDreams و #PlayHasNoLimits جمع‌آوری شده‌اند، تصویر بالا به وجود آمده است. مطمئنا چنین روشی قطعی و 100درصدی نیست ولی خب می‌تواند تا حدودی نشان بدهد که در هفته‌های اول باید انتظار چه عملکرد و فروشی را داشته باشیم.

علاوه بر این، تنها 200هزار توییت در طول 30 روز گذشته جمع‌آوری شده‌اند و با این که داده‌ی تقریبا خوبی است، ولی باز هم برای دقیق‌بودن نتیجه کافی نیست. با این حال تخمین‌زدن و صحبت درمورد چنین آمارهایی لذت خاصِ خود را دارد.

کنسول Xbox Series X/S در تاریخ 10 توامبر و PlayStation 5 در تاریخ 12 نوامبر در آمریکای‌شمالی روانه بازارها خواهند شد. در پایان لطفا دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع متن: pardisgame