PS5

 

به گزارش پردیس‌گیم، تبلیغات و بازاریابی کنسول‌های جدید با توجه به لغو شدن مراسمات بزرگ از جمله E3 بسیار غیر معمول بود و به جای ارائه‌ی اطلاعات به صورت یک جا، اطلاع رسانی به صورت قطره چکانی صورت گرفت. برخی این شیوه‌ی جدید را پسندیدند و برخی دیگر خیر. از جانب سونی ما تا کنون اطلاعات زیادی به دست آورده‌ایم از اجرای بازی‌های نسل بعدی بر روی PS5 گرفته تا اطلاعات تکمیلی از سخت‌افزار و پشتیبانی از نسل قبل. حال فرصت آن رسیده که نگاهی به رابط کاربری کنسول PS5 بیاندازیم.
در جریان یک ویدئوی State of Play غیر منتظره، ما به طور کامل با رابط کاربری جذاب کنسول آشنا شدیم. به طور کُلی طرح اصلی رابط کاربری تفاوت زیادی با PS4 ندارد، اندازه‌ی آیکون‌های بازی کوچک‌تر شده و طراحی مینیمالی را ارائه می‌دهد. همچنین جایگذاری آن‌ها اندکی بالاتر است و هر بازی بخش متمرکز مخصوص به خود را دارد که اطلاعات بیشتری به نمایش می‌گذارد. از اطلاعات پیشرفت در بازی گرفته تا dlcها و غیره. شایان ذکر است که بازی‌های نسل قبل نیز از این ویژگی و بخش متمرکز جدید (hub) بهره‌مند خواهند شد، البته چند و چون آن مشخص نیست.
بخش فوق‌العاده جذاب اما بدون شک Control Center می‌باشد که اطلاعات زیادی را از جمله بخش تروفی‌ها و فعالیت‌ها (activities) را به نمایش خواهد گذاشت و شما به سرعت می‌توانید به یک مرحله یا فعالیت به خصوص وارد شوید و آن چالش به خصوص را به اتمام برسانید. نکته‌ی آخر این‌که رابط کاربری فوق‌العاده سریع است، کافی است خودتان ویدئوی پائین را تماشا کنید تا متوجه شوید.

دانلود با کیفیتSD        دانلود با کیفیتHD         دانلود با کیفیتFULLHD
تماشا به صورت تمام صفحه

خب دوستان نظرتان چیست؟ رابط کاربری جدید مورد توجهتان قرار گرفت؟ لطفاً با ما در بخش نظرات در میان بگذارید.

منبع متن: pardisgame