1

اخیراً اطلاعاتی منتشر شد که در انگلستان بازی‌ها و لوازم جانبی PS5 پیش از عرضه‌ی رسمی کنسول در دسترس قرار خواهند گرفت. حالا، به نظر می‌رسد که این اتفاق قرار است در سایر نقاط جهان نیز حقیقت داشته باشد.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از dualshockers، امروز PlayStation شروع به ارسال ایمیل‌هایی به افرادی که لوازم جانبی PS5 را مستقیماً از خود Sony سفارش داده بودند کرده و در متن این ایمیل تأیید شده که ارسال آن‌ها قبل از عرضه خود دستگاه اتفاق می‌افتد. گفته می‌شود 9 آبان روزی است که این محصولات شروع به ارسال شدن می‌کنند که حدوداً دو هفته قبل از عرضه‌ی سخت افزار اصلی است.

اگرچه مطمئناً بسیاری از طرفداران برای به دست آوردن لوازم جانبی PS5 خود هیجان زده هستند، باید قبول کرد بدون از راه رسیدن کنسول کاربرد چندانی نخواهند داشت. با اینحال، دیدن این محصولات و شاید تعدادی بازی جدید در قفسه‌ی فروشگاه‌ها یادآوری برای از راه رسیدن روز عرضه‌ی کنسول‌های نسل جدید باشد.

کنسول PS5 طی ماه آینده در مناطق منتخب عرضه خواهد شد و با تأخیر یک هفته‌ای شاهد انتشار آن در بقیه نقاط نیز خواهیم بود. اگر علاقمند هستید، می‌توانید ویدئوی تازه منتشر شده از رابط کاربری PS5 را در این لینک مشاهده کنید.

 

منبع متن: pardisgame