PS5

به گزارش پردیس‌گیم، سونی دیشب بالأخره از رابط کاربری کنسول جدیدش یعنی PS5 رونمایی کرد. رابطی با قابلیت‌های ویژه و جذاب از جمله کارت‌های فعالیت (Activity Card) که ویژگی بسیار جذابی است و همچنین کنترل سنتر و دیگر بخش‌ها. همچنین این امکان برای بازیکنان فراهم است که در هنگام انجام بازی‌های آفلاین و فیزیکی، مجبور به به‌روزرسانی بازی به آخرین نسخه نباشند و PS5 به‌روزرسانی بازی‌ها را بر روی عناوین آفلاین تحمیل نخواهد کرد. این موارد را نائب رئیس بخش مدیریت و برنامه‌ریزی آقای هیداکی نیشینو، در مصاحبه با دیجیتال فاندری عنوان کردند.
این بدان معناست که دقیقاً به مانند PS4، شما می‌توانید دیسک بازی را وارد کنسول کنید و بلافاصله اقدام به اجرای آن کنید، بدون نیاز به این‌که آن را به‌روزرسانی کنید. شايان ذکر است که این قابلیت فقط برای عناوین آفلاین کاربردی است و عناوين آنلاین طبیعتاً برای اجرای نیاز به‌روزرسانی به آخرین نسخه دارند.
هنوز جزئیات زیادی از این رابط کاربری پیشرفته باقی مانده است که در آینده مشخص خواهد شد. با ما همراه باشید. کنسول PS5 قرار است در تاریخ 22 آبان‌ماه برای کشورهای معدودی عرضه شود و سپس در 27 آبان‌ماه عرضه جهانی خواهد شد.

خب دوستان نظرتان چیست؟ این قابلیت که پیش از این در PS4 نیز در دسترس بود، مورد توجهتان می‌باشد؟ لطفاً با ما در بخش نظرات در میان بگذارید.

منبع متن: pardisgame