به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از dualshockers، عنوان موفق Destiny 2 اکنون وارد چهارمین سال تولید محتوای خود می‌شود. نسخه‌ی دوم تیرانداز علمی-تخیلی فوق العاده موفق استودیوی  Bungie  در سپتامبر 2017 آغاز به کار کرد و با به روزرسانی‌های مداوم و متنوع توسعه‌دهندگان، روز به روز بهتر و بهتر شده است. آخرین به روزرسانی با نام Beyond Light، قرار است در ماه نوامبر منتشر شود و همراه آن محتوای جدیدی است که بازیکنان می‌توانند در سفرها‌ی هیجان‌انگیز و اکشن آن غرق شوند. این به روزرسانی در PS4 ، PC و Xbox One و همچنین PS5 و Xbox Series X و S در دسترس خواهد بود، با این حال، بازی تا آن زمان نسخه کامل نسل بعدی خود را در کنسول‌های اخیر دریافت نخواهد کرد.

همانطور که دیروز توسط استودیوی Bungie بیان شد، پس از مدت کوتاهی، این روزرسانی‌های نسل بعدی نیز عرضه می‌شوند. آنها تأیید کردند که در حالی که بهبودهای خاص‌، از جمله زمان بارگذاری سریعتر و قابلیت کراس‌پلی بین نسلی، بلافاصله در دسترس خواهد بود، اما ارتقاهای پیشرفته در 8 دسامبر برای بازیکنان در منتشر می‌شود.

این پست همان چیزی را که قبلاً Bungie به آن اشاره کرده بود تکرار کرد و بیان داشت که هر دو نسخه PS5 و Xbox Series X بازی با کیفیت 4K و Xbox Series S با کیفیت 1080p اجرا می‌شوند. هر سه نسخه نسل بعدی بازی قادر به رسیدن به سرعت 60 فریم در ثانیه هستند.

آنها همچنین تأیید کردند که برای اولین بار بازیکنان کنسول Destiny 2 شخصی‌سازی قابلیت Field View را دریافت می‌کنند، چیزی که تا این لحظه فقط در نسخه رایانه‌های شخصی بازی وجود داشته است. Bungie می گوید که هدف "فعال کردن دامنه FOV مشابه با PC" است و آ‌ن‌ها "جزئیات بیشتر در هنگام عرضه را منتشر می‌کنند."

همچنین تأیید شده است که اگرچه زمان بارگذاری سریعتر خواهد بود، زمان برگذاری برخی بازیکنان"به سرعت اینترنت شبکه و Matchmaking بستگی دارد. بنابراین، هنگام اجرای برخی مامورت‌های جانبی و اصلی هنوز هم زمان‌بر است. موردی که واقعاً نمی توان به آن کمک کرد."

در خصوص قابلیت کراس‌پلی بین نسلی نیز Bungie توضیح می‌دهد که بازیکنان PS5 می‌توانند با بازیکنان PS4 و بازیکنان Xbox Series X و S با Xbox One بازی کنند.

منبع متن: pardisgame