با گذشت تقریبا چهار سال از زمان عرضه GTA V، این بازی هنوز هم در بین محبوب‌ترین بازی های بریتانیا می‌باشد. Grand Theft Auto V این هفته را در صدر فروش بازی‎‌های بریتانیا سپری کرد؛ با گذشت بیش از سه سال و نیم از زمان عرضه این بازی. بنا بر اطلاعات فروش، GTA V در […]

جدول فروش بریتانیا | GTA V، تقریبا چهار سال پس از عرضه، در صدر

با گذشت تقریبا چهار سال از زمان عرضه GTA V، این بازی هنوز هم در بین محبوب‌ترین بازی های بریتانیا می‌باشد.

Grand Theft Auto V این هفته را در صدر فروش بازی‎‌های بریتانیا سپری کرد؛ با گذشت بیش از سه سال و نیم از زمان عرضه این بازی. بنا بر اطلاعات فروش، GTA V در این هفته نیز موفق شد پرفروش‌ترین بازی بریتانیا باشد و با ۱۳ هفته حضور در صدر جدول، در کنار Zumba Fitness، عنوان سومین بیشترین حضور در صدر این جدول را به خودش اختصاص دهد.

در سومین هفته حضورش در بازار، Dirt 4 موفق شد در جایگاه دوم، و بالاتر از FIFA 17 رده سومی، قرار بگیرد. Ghost Recon: Wildlands نیز به جمع ده بازی پرفروش بازگشت تا در کنار Mario Kart 8 Deluxe پنج رتبه اول جدول را کامل کند. بازی های Horizon Zero Dawn و Arms که هفته گذشته را در رتبه های اول و دوم سپری کرده بودند، در این هفته به رتبه های هشتم و هفتم سقوط کردند.

در E3 2017، راک‌استار از به‌روز‌رسانی جدید GTA Online با نام Gunrunning را معرفی کرد.

به تازگی GTA V و راک‌استار درگیر حواشی مربوط به ماد این بازی شده‌اند و پس از Take-Two، شرکت مادر راک‌استار، از OpenIV خواسته بود به دلیل دخالت مادها در تجربه آنلاین بازیکنان، دست از فعالیت بردارد که پس از ابراز نارضایتی هواداران و دخالت راک‌استار، جلوی این اتفاق گرفته شد.

جدول فروش بازی‌ها در بریتانیا به شرح زیر است:

  1. GTA V
  2. Dirt 4
  3. FIFA 17
  4. Ghost Recon: Wildlands
  5. Mario Kart 8 Deluxe
  6. Overwatch
  7. Arms
  8. Horizon Zero Dawn
  9. Forza Horizon 3
  10. Tekken 7

منبع متن: gamefa