گزارش؛ Assassin’s Creed Valhalla رسماً گلد شد

اکنون در موقعیتی هستیم که بسیاری از بازی‌های تأیید شده برای حضور در نسل بعدی کنسول‌ها به مرحله‌ی نهایی توسعه‌ی خود می‌رسند. این اتفاق باری دیگر پیش آمده و کارهای اصلی برای عرضه‌ی یکی از بزرگ‌ترین عناوین سال به اتمام رسیده.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از dualshockers، در همین راستا Ubisoft در فضای مجازی و حساب رسمی توئیتر اعلام کرد که Assassin’s Creed Valhalla گلد شده است. اگر هنوز با مفهوم گلد شدن بازی‌ها غریبه هستید، کافیست بدانید مراحل اصلی توسعه به اتمام رسیده و اکنون آماده‌ی چاپ شدن روی دیسک و ارسال به فروشگاه‌هاست. Ubisoft در کنار اعلام گلد شدن بازی در توئیتی دیگر این چنین گفت؛ «از طرف تمام افرادی که روی بازی کار کرده‌اند می‌گویم، نمی‌توانیم صبر کنیم تا ببینیم افسانه‌ی وایکینگی شما چگونه خواهد بود».

1

با توجه به نمایش‌های مختلفی که از این بازی دیده‌ایم، به نظر منصفانه است که بخواهیم بابت آن هیجان زده باشیم. در تعدادی از پیش نمایش‌ها آورده شده که جدیدترین نسخه‌ی این سری بر اساس بهترین عناصر موجود در تاریخ این فرانچایز بنا شده است.

بر اساس برنامه ریزی‌ها Assassin’s Creed Valhalla در 20 آبان ماه برای Xbox One، PS4، Xbox Series X/S، PC و Stadia منتشر خواهد شد. بعد از عرضه‌ی اولیه، در 2 روز بعدی یعنی 22 آبان این عنوان برای PS5 نیز منتشر می‌شود.

منبع متن: pardisgame