1

به گزاش پردیس گیم و به نقل از dualshockers، بازیکنان FIFA 21 در اوایل همین هفته با خبر شدند که فروش فیزیکی بازی نسبت به سال گذشته در انگلستان 42% کاهش یافته. در نگاه اول، این اتفاق به نظر خبر بدی برای یکی از پول سازترین عناوین EA می‌آمد. بله، مسلماً هنوز هم با این میزان فروش در جدول پرفروش‌ترین‌ها قرار می‌گرفت؛ با اینحال، این مقدار کاهش همچنان شوکه کننده است. البته، این اعداد و ارقام بدون در نظر گرفتن فروش دیجیتالی بررسی شده بود. به لطف gameindustry.biz، این اطلاعات جدید به دستمان رسید و متوجه شدیم اوضاع EA Sports همچنان رو به راه است.

طبق جدیدترین گزارشات، فروش دیجیتالی برای FIFA 21 نسبت به سال گذشته 31% افزایش یافته است. این رقم قابل ملاحظه نشان می‌دهد که برای اولین بار در عمر کنسول‌های خانگی، برای FIFA میزان فروش دیجیتالی فراتر از فروش فیزیکی رفته. و با توجه به شرایط فعلی جهان، این قضیه کاملاً با عقل جور در می‌آید.

واضح است که COVID-19 بسیاری از طرفداران FIFA را در خانه زمین گیر کرده و همین موضوع به اندازه کافی برای افزایش دادن خریدهای دیجتالی کفایت می‌کند.

با اینحال، احتمالاً بعد از عرضه‌ی کنسول‌های نسل جدید دوباره شاهد افزایش میزان فروش این بازی باشیم. بدون شک، بسیاری از هواداران دو آتشه‌ی FIFA 21 از قابلیت ارتقا به نسل بعدی EA استفاده می‌کنند ولی دور از ذهن هم نیست که تعدادی از گیمرها همچنان در انتظار باشند. در هر صورت، بعد از عمیق‌تر نگاه کردن به کل جریان، افت مقدار فروش فیزیکی چندان هم دور از ذهن به نظر نمی‌آید.

FIFA 21 هم اکنون برای PC، PS4 و Xbox On در دسترس است.

منبع متن: pardisgame