به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از gamingbolt، طبق جزئیات منتشر شده از استودیوی Raw Fury، سازنده و ناشر بازی Art in Hearts GoNNER 2، این عنوان در تاریخ در 22 اکتبر منتشر می‌شود. پلتفرم‌های مقصد این بازی متفاوت نیز Xbox One ، PC ، Nintendo Switch و PS4 خواهد بود. همچنین این بازی از لحظه‌ی انتشار خود در سرویس Xbox Game Pass موجود خواهد بود.

 GoNNER 2 روایت بازی نخست را دنبال کرده و داستان شخصیت Ikk را که پس از حضوری عجیب در لانه‌اش، به مرگ کمک کرده، پیگیری می‌کند. این بدان معنی است که رنگ‌های دیوانه‌وار تر (و از لحاظ زیبایی شناسی جذاب‌تر) و محیط‌های متنوع ایجاد شده در کنار هم قرار است باری دیگر یک تجربه‌ی اکشن پلتفرمینگ  Roguelike را برای طرفداران این بازی و علاقمندان به این سبک یه ارمغان بیاورد. بازی به سبک غیر خطی دنبال می‌شود، بدین معنا که شما می‌توانید داستان منحصر به فرد خود را در بی‌نظمی موجود در جهان بازی دنبال کنید.

بازیکنان همچنین می‌توانند اسلحه‌های جدید و به روزرسانی‌های مختلف و متنوع را به همراه Head های جدید باز کنند. موارد اسرارآمیز و رمز و رازهای مختلفی برای کشف کردن وجود دارد، و هسته‌ی سیستم گیم‌پلی بازی در نسخه‌ی دوم نیز حفظ شده و به همان شکل نسخه‌ی اول ادامه خواهد یافت. هنوز خبری از عرضه‌ی این عنوان بر روی کنسول‌های نسل بعدی منتشر نشده است.

منبع متن: pardisgame