یک تم رایگان با مضمون Black Lives Matter برای PS4 در دسترس قرار گرفت

در پی ادامه‌ی حمایت از جنبش Black Lives Matter، سونی یک تم رایگان درمورد این موضوع منتشر کرده. کاربران می‌توانند هم اکنون این تم را از طریق PS Store دانلود کرده و از آن استفاده کنند.

به گزارش پردیس گیم و به نقل از dualshockers، این تم رایگان با دو رنگ مشکی و طلایی طراحی شده است. آیکون‌های صفحه‌ی اصلی به رنگ طلایی در آمده‌اند و نشان معروف این جنبش که یک مشت گرده کرده می‌باشد به علاوه‌ی جمله‌ی Black Lives Matter در پائین تصویر قرار گرفته. به دست آوردن این تم زحمتی به غیر از آنلاین شدن و اضافه کردن آن به لیست دانلود نخواهد داشت. بعد از دریافت، می‌توانید با مراجعه به settings و سپس Themes تغییرات مربوطه را اعمال کنید.

این غول تکنولوژی پیش‌تر نیز در این رابطه اقداماتی از خود نشان داده بود. در ماه ژوئن، PlayStation نمایش مربوط به PS5 را به تأخیر انداخت تا سایر مشکلات جدی جامعه بهتر دیده شوند. این شرکت طی توئیتی اعلام کرد؛ «با اینکه درک می‌کنیم گیمرهای سر تا سر دنیا برای دیدن بازی‌های PS5 هیجان زده هستند، می‌خواهیم عقب بایستیم و اجازه بدهیم صداهای مهم‌تر شنیده شوند». همچنین در انتهای ماه می، سونی در توئیتر دست به کار شد و رسماً اعلام کرد از جنبش Black Lives Matter حمایت می‌کند.

هنوز مشخص نیست که این تم جدید برای PS5 نیر در دسترس قرار خواهد گرفت یا خیر. مشکلات مربوط به نژاد پرستی تا زمان رسیدن PS5 ناگهان ناپدید نخواهند شد و آوردن این تم از نسلی به نسل دیگر می‌تواند نشان دهنده‌ی پشتیبانی Sony و PlayStation از این جنبش متحدانه باشد.

 

 

منبع متن: pardisgame