شرکت باندای نامکو (Bandai Namco) نخستین تصویر از شخصیت Trunks را که در بازی مبارزه‌ای Dragon Ball FighterZ حضور خواهد داشت، منتشر کرد. این شخصیت جدید که حضورش در بازی نامبرده توسط مجله هفتگی ژاپنی «Jump» تائید شد، به لیست مبارزانی از جمله Cell، Freiza، Gohan، Goku، Majin Buu و Vegeta که تاکنون حضورشان در […]

نخستین تصویر از شخصیت Trunks در بازی Dragon Ball FighterZ منتشر شد

شرکت باندای نامکو (Bandai Namco) نخستین تصویر از شخصیت Trunks را که در بازی مبارزه‌ای Dragon Ball FighterZ حضور خواهد داشت، منتشر کرد. این شخصیت جدید که حضورش در بازی نامبرده توسط مجله هفتگی ژاپنی «Jump» تائید شد، به لیست مبارزانی از جمله Cell، Freiza، Gohan، Goku، Majin Buu و Vegeta که تاکنون حضورشان در بازی Dragon Ball FighterZ تائید شده، افزوده شده است.

در تصویر منتشر شده از این شخصیت، شاهد ژست حرکتی خاص آن که در انیمه این سری نیز به وفور شاهد آن بودیم، هستیم. تصویر مورد بحث را از زیر می‌توانید مشاهده کنید:

بازی Dragon Ball FighterZ در جریان رویداد E3 2017 که مدتی قبل برگزار شد به صورت رسمی معرفی گردید و توانست طرفداران زیادی را به خود جذب کند. این در حالی است که استودیوی توسعه‌دهنده این بازی عنوان کرد که از این همه هیجان که علاقه‌مندان به این بازی نشان داده‌اند، شگفت‌زده شده است. عمده دلیل این هیجان‌های بالا این است که علاقه‌مندان منتظر یک اقتباس کاملاً وفادارانه به انیمه این سری هستند و به نظر می‌رسد که بازی Dragon Ball FighterZ تلاش زیادی برای تحقق این امر کرده باشد.

بازی Dragon Ball FighterZ توسط استودیوی آرک سیستم وورکز (Arc System Works) برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۴ و رایانه‌های شخصی در دست ساخت و توسعه قرار دارد. این در حالی است که توسعه‌دهندگان احتمال انتشار آن برای کنسول موفق نینتندو سوییچ را به طور کامل رد نکرده‌ و بیان داشته‌ند که در صورت استقبال، Dragon Ball FighterZ برای نینتندو سوییچ نیز عرضه خواهد شد. گفته می‌شود که تا اوایل سال ۲۰۱۸ میلادی شاهد انتشار این عنوان به بازار خواهیم بود.

منبع متن: gamefa