DEATH STRANDING

به گزارش پردیس‌گیم، تقریباً یک سال از عرضه‌ی آخرین بازی استاد کوجیما می‌گذرد. Death Stranding ابتدا بر روی PS4 عرضه شد و سپس راهی کامپیوترها شد. با این‌که Death Stranding واکنش‌های ضد و نقیضی هم از جانب منتقدان و هم کاربران دریافت کرده است، اما ظاهراً کوجیما پروداکشن به سرعت کار بر روی پروژه‌ی جدید را آغاز کرده است.

جناب Ludvig Forssell، آهنگساز و تنظیم‌کننده‌ی ارشد در استودیوی مذکور به تازگی در حساب شخصی خودش تصویری را به اشتراک گذاشته است و خبر نوید بخش آغاز کار بر روی پروژه‌ی معرفی نشده را می‌دهد. در این تصویر مشخص است که افراد با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در حال نواختن می‌باشند. همچنین Ludvig Forssell در این خصوص گفته است که این اولین جلسه‌ی کاری ضبط موسیقی پس از همه‌گیری جهانی ویروس بوده است.

طرفداران فکر می‌کنند که پروژه‌ی آینده‌ی استاد کوجیما ارتباط نزدیکی با Death Stranding داشته باشد و بی صبرانه منتظر دریافت اطلاعات جدید هستند و در این بین حساب رسمی Hideo Kojima در توئیتر را به دنبال سرنخ زیر و رو می‌کنند. باید منتظر ماند و دید عاقبت چه خواهد شد.

خب دوستان نظرتان چیست؟ شما انتظار چه پروژه‌ای را دارید؟ دنباله‌ای بر Death Stranding یا یک بازی متفاوت؟ لطفاً با ما در بخش نظرات در میان بگذارید.

منبع متن: pardisgame