داستان بازی Star Wars Battlefront 2 برای طرفداران سری Star Wars جنگ‌های ستاره‌ای بسیار جالب توجه خواهد بود؛ نه به خاطر اینکه برای نخستین بار در این سری شاهد بخش داستانی خواهیم بود، بلکه به خاطر اینکه داستان این نسخه از دیدگاه وفاداران Empire روایت خواهد شد؛ موردی که بسیار کم در این مجموعه شاهد […]

جزئیات جدیدی از داستان بازی Star Wars Battlefront 2 بدست آمد

داستان بازی Star Wars Battlefront 2 برای طرفداران سری Star Wars جنگ‌های ستاره‌ای بسیار جالب توجه خواهد بود؛ نه به خاطر اینکه برای نخستین بار در این سری شاهد بخش داستانی خواهیم بود، بلکه به خاطر اینکه داستان این نسخه از دیدگاه وفاداران Empire روایت خواهد شد؛ موردی که بسیار کم در این مجموعه شاهد آن بوده‌ایم.

بر اساس تریلر رونمایی بازی Star Wars Battlefront 2 متوجه شدیم که نام شخصیت اصلی آن ایدن ورسیو (Iden Versio)، رهبر Inferno Squad، است؛ کسی که نابودی Death Star دوم را به چشم دیده است. اما اینطور که پیداست وی شاهد وقایع بزرگ دیگری نیز بوده است.

رمان جدید سری جنگ‌های ستاره‌ای که Inferno Squad نام دارد و توسط کریستی گوردون (Christie Gordon) به نگارش درآمده و روایت‌گر سرگذشت شخصیت ایدن و تیمش خواهد بود، به زودی بر روی پیشخوان کتاب‌فروشی‌ها قرار خواهد گرفت. به تازگی خلاصه‌ای از داستان این کتاب از سوی USA Today منتشر شده است که شاهد اطلاعات و جزئیات جالبی در آن هستیم. بر اساس این خلاصه داستان، ایدن شاهد سقوط نخستین Death Star در طی نبرد یوین (Battle of Yavin) جایی که لوک اسکای‌واکر (Luke Skywalker) با کمک نیرویش آن را منفجر کرد، نیز بوده است.

به نظر می‌رسد که ورسیو در طی نبرد اشاره شده، وظیفه هدایت یکی از جنگنده‌های TIE-fighter را برعهده داشته و جزو معدود ماموریان Empire است که از این نبرد زنده بیرون آمده‌اند.

بازی Star Wars Battlefront 2 در تاریخ جمعه ۲۶ آبان ماه (۱۷ نوامبر ۲۰۱۷) برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۴ و رایانه‌های شخصی عرضه و منتشر خواهد گردید. در راستای دیگر اخبار مرتبط با این بازی، به تازگی مشخص شد که این عنوان محبوبترین بازی رویداد سالانه E3 2017 شناخته می‌شود. همچنین در طی رویداد E3 2017 شاهد انتشار ویدئویی از گیم‌پلی این بازی بودیم که از این نشانی می‌توانید آن را تماشا کنید. از سوی دیگر، به طور رسمی اعلام شد که تمامی نقشه‌ها، شخصیت‌ها و بسته‌های الحاقی Star Wars Battlefront 2 به طور رایگان در دسترس خریداران این بازی قرار خواهد گرفت؛ از این نشانی می‌توانید به جزئیات بیشتری در این باره دست یابید.

منبع متن: gamefa