عنوان علمی-تخیلی Prey که در اوایل ماه گذشته منتشر شد، داستان کامل و جالبی در ایستگاه Talos I را روایت می‌کرد، اما طرفداران می‌توانند با مطالعه‌ی کتاب هنری‌اش دید نزدیک‌تری به آن داشته باشند. وب‌سایت Polygon تصاویری از کتاب The Art of Prey منتشر کرده است که دنیای عنوان Prey و ایستگاه فضایی Talos I را به […]

تصاویری از کتاب هنری Prey منتشر شدند

عنوان علمی-تخیلی Prey که در اوایل ماه گذشته منتشر شد، داستان کامل و جالبی در ایستگاه Talos I را روایت می‌کرد، اما طرفداران می‌توانند با مطالعه‌ی کتاب هنری‌اش دید نزدیک‌تری به آن داشته باشند.

وب‌سایت Polygon تصاویری از کتاب The Art of Prey منتشر کرده است که دنیای عنوان Prey و ایستگاه فضایی Talos I را به نمایش می‌گذارد. این کتاب که شامل طراحی‌هایی سیاه و سفید و همچنین کاملاً رنگی می‌شود، تصاویری آشنا و در عین حال، زیبا و منحصر به فرد را برای طرفداران به ارمغان می‌آورد.

Prey هم‌اکنون در دسترسِ پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی است. کتاب هنری این بازی نیز از فردا توسط Dark Horse Books در فروشگاه‌ها عرضه می‌شود و از فروشگاه بتسدا و آمازون نیز قابل پیش‌خرید است. اکنون می‌توانید تصاویر جدید این کتاب را مشاهده کنید:

منبع متن: gamefa