PS5

به گزارش پردیس‌گیم، سونی یک نام تجاری جدید در اروپا به ثبت رساند. Soho Engine؛ جرقه‌ای در پس ذهن‌تان شعله‌ور شد؟ این نام خیلی آشنا به نظر می‌رسد نه؟ حق دارید. چون واقعاً همین‌طور است.

استودیوی Team Soho که واقع در لندن بود سابقه‌ی کار بر روی عنوان بکر و کلاسیک The Getaway برای PS2 را داشتند. متأسفانه این آخرین پروژه‌ای بود که بر روی آن کار کردند، پس از این‌که در 2002 تعطیل شدند و در SCEE Camden (که بعداً به استودیو لیورپول تغییر نام داد و باز هم تعطیل شد) و SCEE London (که حال به نام استودیو لندن شناخته می‌شوند) ادغام شدند.

خب حالا این Soho Engine چی هست؟ حقیقتش هر چیزی می‌تواند باشد، این نشان تجاری هیچ اطلاعات جدیدی را به اشتراک نمی‌گذارد جز همین اسم. اگر خیلی خوش بینانه و مثبت بیاندیشیم شاید این نام موتوری باشد که سونی قرار است با آن The Getaway را بازآفرینی کند یا دنباله‌ای برای آن بسازد. شاید هم یک موتور بازی‌سازی مخصوص واقعیت مجازی باشد که توسط خالقان Blood and Truth یعنی استودیو لندن توسعه یافته است و اسم سوهو را به این دلیل استفاده کرده‌اند که تلنگری به گذشته زده باشند و خاطره‌ها را زنده کنند.

خوشبختانه خیلی طول نخواهد کشید که سونی از ماهیت و هدف Soho Engine پرده‌برداری کند. تا آن موقع منتظر اخبار تکمیلی از جانب پردیس‌گیم باشید.

 

خب دوستان نظرتان چیست؟ این اسم برای شما آشنا بود؟ شما آن بازی کلاسیک و منحصر به فرد را تجربه کرده‌اید؟ لطفاً با ما در بخش نظرات در میان بگذارید. 

منبع متن: pardisgame