Battlefield 6

به گزارش پردیس‌گیم، شرکت بزرگ الکترونیک آرتز یا همان EA اعلام کرده است که Battlefield اصلی دیگری در 2021 عرضه خواهد کرد. انتظارات زیادی از EA در حوزه‌ی تیراندازی اول شخص می‌رود. بتلفیلد همیشه مجموعه‌ی پرفروشی برای EA بوده است و این قضیه انتظارات را از بتلفیلد 6 بیشتر کرده است. البته با توجه به عملکرد بسیار ضعیف بتلفیلد 5 که ناشی از موارد حاشیه‌ای بود، خیلی‌ها به این فکر می‌کنند که بتلفیلد 6 چه عملکردی خواهد داشت؟
به نقل از تحلیل‌گر سرشناس حوزه‌ی بازی آقای مایکل پکتر، فروش این بازی مطابق انتظار نخواهد بود. تحلیل‌گر کهنه‌کار می‌گوید بازی‌های بتلفیلد 4 و بتلفیلد 1 که پر فروش‌ترین عناوین مجموعه بوده‌اند در بازه‌ای عرضه شده‌اند که رقیب سنتی آن‌ها یعنی Call of Duty در بدترین حالت خودش بوده است و ضعیف‌ترین عملکرد را داشته‌اند. این موارد در موفقیت آن دو شماره دخیل بوده است. احتمال زیادی می‌رود که بتلفیلد 6 باری دیگر با یک رقیب قدرتمند برخورد کند و Call of Duty در آن سال عملکرد خوبی به نمایش گذارد. بنابراین با توجه به این اوصاف احتمال می‌رود که فروش بتلفیلد 6 کمتر از انتظارات باشد. توجه داشته باشید که منظور از فروش کمتر از انتظارات فروش بسیار پائین نیست چرا که عناوین ضعیف این مجموعه نیز به راحتی 8 میلیون نسخه فروش را پشت سر می‌گذارند ولی انتظارات بسیار بیشتر از این‌هاست. اما در نهایت، اگر بازی فوق‌العاده‌ای بسازند، بازاریابی خوبی انجام دهند و بازه‌ی عرضه‌ی خوبی را انتخاب کنند، شاید بخت با آن‌ها یار باشد.
بازی Battlefield 6 قرار است برای پلتفرم‌های PS5, Xbox Series X/S و کامپیوتر عرضه شود. عرضه بر روی کنسول‌های نسل هشت نیز انتظار می‌رود ولی هنوز مشخص نیست. Andre Wilson مدیرعامل EA پیش از این گفته بود که بخش "تیراندازی" شرکت (تیم مخصوص عناوین تیراندازی اول شخص) به خوبی عمل می‌کنند و پیشرفت مناسبی داشته‌اند. انتظار می‌رود که این بازی در سال آینده‌ی میلادی عرضه شود.
آخرین شایعات خبر از این مهم می‌دهند که فضای بازی قرار است به جهان امروزی نزدیک‌تر شود و از دوران جنگ جهانی فاصله گیرد. همچنین این‌که بخش چندنفره قرار است نقشه‌هایی با قابلیت‌ گنجاندن بیش از 128 بازیکن را داشته باشد.
خب دوستان نظرتان چیست؟ پيش‌بينی جناب پکتر را منطقی می‌دانید؟ به نظر شما بتلفیلد 6 چه عملکردی خواهد داشت؟ فضای مدرن را ترجیح می‌دهید یا دوران جنگ جهانی؟ لطفاً با ما در بخش نظرات در میان بگذارید.

منبع متن: pardisgame