بعد از خبر انتشار SNES Classic، نینتندو این بار خبر از انتشار نسخه Mini دستگاه Super Famicom Classic ژاپنی داد. The Nintendo Classic Mini: Super Famicom در روز سیزدهم مهر ماه در ژاپن عرضه خواهد شد و قیمت بدون مالیات اعلام شده برای آن ۷۸۹۰ ین می‌باشد. این کنسول برای اولین بار در سال ۱۹۹۰ عرضه […]

انتشار Super Famicom Classic تأیید شد

بعد از خبر انتشار SNES Classic، نینتندو این بار خبر از انتشار نسخه Mini دستگاه Super Famicom Classic ژاپنی داد.

The Nintendo Classic Mini: Super Famicom در روز سیزدهم مهر ماه در ژاپن عرضه خواهد شد و قیمت بدون مالیات اعلام شده برای آن ۷۸۹۰ ین می‌باشد. این کنسول برای اولین بار در سال ۱۹۹۰ عرضه شد و نسخه‌ی مینی آن که تا چند ماه دیگر منتشر می‌شود به همراه ۲ کنترلر و ۲۱ بازی به فروش می‌رسد. از جمله این ۲۱ بازی می‌توان به Star Fox 2، که تا به امروز منتشر نشده است، اشاره کرد. شایان ذکر است که بازی های لیست شده در این منطقه تفاوت هایی اندک با آمریکای شمالی و اروپا دارد؛ برای مثال،  تنها در نسخه ژاپنی عناوین Panel de Pon و Super Soccer حضور خواهند داشت. در ادامه می‌توانید تمامی بازی های لیست شده را مشاهده کنید.

همچنین گفته شده است که یک AC Adapter نبز برای Nintendo Classic Mini: Super Famicom در روز عرضه‌ی آن به فروشگاه ها خواهد آمد که قیمت آن ۱۰۰۰ ین است. این آداپتور برای Super Famicom نیز قابل استفاده خواهد بود.

منبع متن: gamefa