بازی Phantom Dust عنوان انحصاری مایکروسافت که در سال ۲۰۱۴ از آن رونمایی شد، درسال جاری برای ایکس باکس وان به صورت رایگان عرضه شد.   حال کارگردان بازی آقای Adam Isgreen  در وبسایت طرفداران اعلام کرد که تا الان یک میلیون نفر این بازی را تجربه کرده‌اند ۲۰ برابر بیشتر از آن ۵۰ هزار […]

نسخه‌ی بازسازی شده Phantom Dust تقریبا ۲۰ برابر بیشتر از نسخه‌ی اولیه آن بازی شده است

بازی Phantom Dust عنوان انحصاری مایکروسافت که در سال ۲۰۱۴ از آن رونمایی شد، درسال جاری برای ایکس باکس وان به صورت رایگان عرضه شد.   حال کارگردان بازی آقای Adam Isgreen  در وبسایت طرفداران اعلام کرد که تا الان یک میلیون نفر این بازی را تجربه کرده‌اند ۲۰ برابر بیشتر از آن ۵۰ هزار تفری که نسخه‌ی اولیه بازی را در سال ۲۰۰۴ انجام داده بودند.

Adam Isgreen هم‌چنین بیان کرد که بروزرسانی در راه است که Skill‌هایی به صورت روزانه به بازیبازان هدیه می‌دهد. این Skill ‌ها در گذشته فقط با خرید بسته‌های الحاقی به خریدار داده می‌شد. اما به گفته‌ی کارگردان تنها کاری که برای گرفتن آن لازم است وارد شدن به حساب کاربری خود در طول روز است و با این کار روزانه به شما یک Skill خاص داده خواهد شد.

هم‌چنین به صورت هفتگی یک bonus skill در دسترس بازیبازان قرار خواهد گرفت تنها کار لازم وارد شدن به حساب کاربری ۴ بار در طول یک هفته است. اگر می‌خواهید تمام مهارت‌ها را یک دفعه آزاد کنید می‌توانید ۳ expansion skill pack به قیمت ۴٫۹۹$ تهیه کنید. در آین اپدیت قابلیت چت صوتی درون بازی و راهنما برای ماموریت‌های NPC‌ها نیز اضافه خواهد شد.

بازی Phantom Dust  HD ساخته استودیو Code Mystics و ناشر آن شرکت مایکروسافت در مسیر انتشار با مشکلات زیادی همراه بود هم‌چنین مدتی طرفداران فکر می‌کردند این عنوان کنسل شده است. در آخر این بازی در تاریخ ۱۶ می ۲۰۱۷ برای ایکس باکس وان و ویندوز ۱۰ به صورت رایگان عرضه شد.

منبع متن: gamefa