در چهارشنبه شب گذشته، دفتر ایسوس و مجموعه ICG در گیمنت Infinity فینال چهارمین دوره مسابقات  Rainbow 6 Siege برگزار شد و در ۵ راند متوالی دو تیم راه یافته به فینال با هم رقابت کردند که در نهایت تیم Scenario توانست با شکست تیم Epidemy قهرمان این دوره از مسابقات شود. این سری […]

چهارمین دوره مسابقات Rainbow 6 Siege با حمایت ایسوس به پایان رسید.

 

در چهارشنبه شب گذشته، دفتر ایسوس و مجموعه ICG در گیمنت Infinity فینال چهارمین دوره مسابقات  Rainbow 6 Siege برگزار شد و در ۵ راند متوالی دو تیم راه یافته به فینال با هم رقابت کردند که در نهایت تیم Scenario توانست با شکست تیم Epidemy قهرمان این دوره از مسابقات شود. این سری از مسابقات که با حمایت مستقیم دفتر ایسوس برگذار شد، به صورت زنده در آپارات پخش شد که برای جامعه گیمرها جذابیتی دو چندان داشت.

در این سری از مسابقات ۱۴ تیم شرکت کننده به طور جدی در مدت ۱ ماه با هم به صورت آنلاین به رقابت پرداختند که با مشخص شدن تیم های فینالیست، در گیم نت Infinity دو تیم Scenario و Epidemy به صورت فیزیکی باهم به رقابت پرداختند.

فینال این بازی ها به صورت زنده از طریق پوشش سایت آپارات پخش شد و همچنین علاقه مندان دو تیم نیز در اتاق Casting لحظات مهیج این فینال جذاب را نظاره گر بودند.

 

در پایان مسابقه هم دفتر ایسوس به حاضرینی که تیم برنده را درست حدس زده بودند جوایزی را به رسم یادبود تقدیم کرد.

منبع متن: gamefa