از دیروز که تاریخ عرضه‌ و جزئیات SNES Classic Edition مشخص شدند، بسیاری از طرفداران نگران این بودند که نینتندو نمی‌تواند به تقاضای مردم برای این کنسول نیز پاسخ دهد. ولی با این حال، به نظر می‌رسد که باید خیالمان از این بابت راحت باشد، زیرا واحدهای بسیاری بیشتری از SNES Classic نسبت به NES […]

واحدهای بیشتری از SNES Classic نسبت به NES Classic عرضه خواهند شد

از دیروز که تاریخ عرضه‌ و جزئیات SNES Classic Edition مشخص شدند، بسیاری از طرفداران نگران این بودند که نینتندو نمی‌تواند به تقاضای مردم برای این کنسول نیز پاسخ دهد. ولی با این حال، به نظر می‌رسد که باید خیالمان از این بابت راحت باشد، زیرا واحدهای بسیاری بیشتری از SNES Classic نسبت به NES Classic روانه‌ی بازار خواهند شد.

نینتندو طی بیانیه‌ای به وب‌سایت کوتاکو، برنامه‌ی خود برای عرضه‌ی واحدهای بیشتری از SNES Classic Edition را اعلام کرده و گفته است:

رقم خاص و دقیقی را ارائه نمی‌دهیم، ولی به‌طور قابل توجه‌ای، واحدهای بیشتری از Super NES Classic Edition نسبت به NES Classic Edition را تولید خواهیم کرد.

Super NES Classic Edition برای عرضه از ۲۹ سپتامبر تا پایان سال ۲۰۱۷ برنامه‌ریزی شده است. در حال حاضر، مشخص نیست و نمی‌توانیم درباره‌ی عرضه‌ی واحدهای بیشتر در سال آینده چیزی بگوییم.

تلاش‌های طولانی مدت ما برای انتشار بازی‌هایی عالی برای نینتندو سوئیچ و ایجاد حرکت و انگیزه برای این کنسول و همچنین، ارائه‌ی خدمات به بیش از ۶۳ میلیون کاربر Nintendo 3DS بوده است. ما Super NES Classic Edition را با پذیرش و توجه وِیژه‌ی طرفدارانی عرضه می‌کنیم که علاقه‌ی زیاد خود نسبت به عناوین قدیمی‌مان را نشان داده‌اند.

علاوه بر این، نینتندو گفته است که سیم کنترلر SNES Classic حدود ۱۵۳ سانتی‌متر طول دارد و ۶۱ سانتی‌متر بلندتر از سیم کنترلر NES Classic است.

NES Classic Edition که به‌دلیل واحدهای کم و محدود خود مورد انتقاد بسیاری از طرفداران و مشتریان قرار گرفت، تا توقف تولید خود ۲٫۳ میلیون نسخه فروش داشت. این کنسول در نوامبر ۲۰۱۶ عرضه شده بود اما در آخر، نینتندو برای تمرکز برروی کارهایی مهم و کلیدی، تولید آن را متوقف نمود.

SNES Classic Edition که دیروز کاملاً معرفی شد، ۲۱ بازی پیش‌فرض برروی خود دارد که عنوان جدید Star Fox 2 نیز جزو آن‌هاست. این کنسول در ۲۹ سپتامبر (۷ مهر) با قیمت ۷۹٫۹۹ دلار راهی بازار کنسول‌ها می‌شود.

منبع متن: gamefa