take two

به گزارش پردیس‌گیم، آقای استراوس زلنیک مدیر عامل Take-Two به تازگی آمار مالی شرکت را به اشتراک گذاشته است و پاسخ برخی از سؤالات خبرنگاران و سرمایه‌گذاران را داده است. به عنوان مثال یکی از موضوعات مطرح شده پیرامون خرید زنیمکس توسط مایکروسافت بود، زلنیک در این خصوص می‌گوید که باور دارد خریدها و ادغام‌های بیشتری در راه باشد.
استراوس زلنیک خریده شدن بتزدا توسط مایکروسافت را اتفاق بزرگی قلمداد کرد و این معامله‌ی 7 میلیاردی را عجیب و غیر منتظره خواند. در همین راستا او اتفاقات از این دست را در آینده پیش‌بینی کرد و گفت که اینجور معاملات را بیشتر خواهیم دید.
در مورد خود شرکت Take-Two نیز زلنیک گفت که ما در حدود 2.4 میلیارد دلار دست به نقد داریم و هیچ بدهی نیز نداریم. ما به دنبال گسترش بازار خودمان هستیم و این مهم را با خریدهای به موقع انجام خواهیم داد و البته دارایی‌های خودمان را نیز پشتیبانی خواهیم کرد.
این حرف‌ها از جانب مدیرعامل Take-Two از این جهت جالب و حائز اهمیت به نظر می‌رسد که اگر خاطرتان باشد ایشان در ماه سپتامبر پیش‌بینی کردند که مایکروسافت دست به خرید خواهد زد و در ادامه ما شاهد خریده شدن ابر شرکت زنیمکس (شرکت مادر بتزدا) توسط مایکروسافت بودیم. حال که ایشان این صحبت‌ها را کرده است باید منتظر ماند و دید چه خبر بزرگی در راه خواهد بود.
ایشان همچنين این احتمال را دادند که شرکت خودشان یعنی Take-Two نیز دست به خرید بزند. همانطور که می‌دانید زيرمجموعه‌ی شرکت یعنی راکستار گیمز به تازگی استودیوی Ruffian Games را خریداری کرد و نام آن را به راکستار داندی تغییر داد. البته این خرید چندان بزرگی نبود و احتمالاً یک خرید بزرگ‌تری در راه باشد. منتظر اخبار بیشتر باشید.

خب دوستان نظرتان چیست؟ اظهارات آقای زلنیک را چگونه ارزیابی می‌کنید؟ لطفاً با ما در بخش نظرات در میان بگذارید.

منبع متن: pardisgame