metal gear solid

به گزارش پردیس‌گیم، چیزهای جالب توجه زیادی در Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain وجود داشت، از اسب‌های گوش به فرمان گرفته تا سگ‌هایی که به سربازان حمله می‌کردند و ربات‌های غول پیکری که به دنبال نابودی همه‌چیز بودند. یکی از نکات جالب و جذاب بازی اما بدون شک دست بایونیکی (بیونیک، زیست سازه) Venom Snake بود که در اختيار داشت.
شرکت کونامی با همکاری شرکت تولید کننده‌ی اندام مصنوعی به نام Open Bionics دست بایونیکی ونوم اسنیک از متال‌گیر سالید 5 را به واقعیت تبدیل کرده است و افرادی که عضوشان را از دست داده‌اند می‌توانند از آن استفاده کنند.
در حقیقت دست بایونیکی ونوم اسنیک به شکل قطعات اضافه شونده می‌باشد که بر روی مدل Hero Arm از شرکت مذکور سوار می‌شود.

metal gear solid        metal gear solid

metal gear solid       metal gear solid

(برای مشاهده در اندازه‌ی اصلی کلیک کنید!)


شرکت Open Bionics مدل اولیه‌ی این دست بایونیکی را به دنیل مِل‌ویل داده است که از طرفداران بزرگ فرانچایز متال‌گیر سالید می‌باشد. مِل‌ویل بسیار هیجان‌زده و خوشحال شد و این اتفاق را باورنکردنی خواند. دنیل می‌گوید: این دست بایونیکی بهترین چیزی است که می‌خواستم. من عاشق بازی‌های ویدئویی و متال‌گیر سالید هستم و این‌که حال می‌توانم دست بایونیکی ونوم اسنیک را در واقعیت داشته باشم فوق‌العاده است.
البته که این دست بایونیکی همه‌ی قدرت‌های خودش در Metal Gear Solid 5 را نخواهد داشت. به عنوان مثال امکان پرتاب مشت راکتی و ضربه زدن به دوستانتان با آن را نخواهید داشت. با این‌که این موضوع خیلی دیوانه‌وار به نظر می‌رسد ولی ظاهراً علم هنوز به آن‌جا نرسیده که این ویژگی را به حقیقت مبدل کند.
از بحث شوخی که بگذریم، نکته‌ی مهم و قابل تحسين‌ ماجرا اینجاست که کونامی با یک شرکت تولید کننده‌ی اندام مصنوعی همکاری کرده است و با این کار موجبات خوشحالی یک طرفدار سرسخت بازی را فراهم کرده است. این نکته که عزیزانی که عضوی را از دست داده‌اند می‌توانند با استفاده از این دست بایونیکی احساس بهتری را داشته باشند، واقعاً قابل تقدیر است.
برای اطلاعات بیشتر در این خصوص به اینجا مراجعه کنید.

خب دوستان نظرتان چیست؟ این اقدام کونامی را چگونه ارزیابی می‌کنید؟ لطفاً با ما در بخش نظرات در میان بگذارید.

منبع متن: pardisgame