بازی‌های ماه جولای سرویس گلد برای ایکس باکس وان و ۳۶۰ مشخص شد.  ظاهرا این ماه مایکروسافت نسبت به ماهای دیگر عنوان‌هایی کوچک تری برای ایکس باکس وان ارائه کرده است اما عناوین ۳۶۰ بسیار خوب هستند. بازی‌های Xbox One: Grow Up از ۱ تا ۳۱ جولای به صورت رایگان در دسترس مشترکین گلد Runbow […]

بازی‌های رایگان ماه جولای سرویس گلد مشخص شد

بازی‌های ماه جولای سرویس گلد برای ایکس باکس وان و ۳۶۰ مشخص شد.  ظاهرا این ماه مایکروسافت نسبت به ماهای دیگر عنوان‌هایی کوچک تری برای ایکس باکس وان ارائه کرده است اما عناوین ۳۶۰ بسیار خوب هستند.

بازی‌های Xbox One:

Grow Up از ۱ تا ۳۱ جولای به صورت رایگان در دسترس مشترکین گلد

Runbow از ۱۶ جولای تا ۱۵ اگوست

بازی‌های Xbox 360:

Kane & Lynch 2 از ۱ تا ۱۵ جولای

LEGO Pirates of the Caribbean از ۱۶ تا ۳۱ جولای

عناوین دوم در هر قسمت وان و ۳۶۰ در نیمه‌ی دوم ماه جولای قابل دریافت هستند. حتی اگر قصد بازی کردن آن‌ها را ندارید بر روی حساب کاربری ایکس باکس لایوتان آن‌ها را ذخیر نمایید. به منظور این کار در استور ایکس باکس لایو نام هر عنوان را سرچ نمایید و اگر شما در حساب کاربری خود اشتراک گلد فعال داشته باشید گزینه‌ی Install به جای قیمت بازی در صفحه‌ی آن نوشته است. بعد از انتخاب این گزینه اگر بازی را در حال حاضر نمی‌خواهد دانلودش را کنسل کنید. این بازی برای همیشه در لیست Ready to Install شما ذخیره خواهد بود ولی در صورت پایان اشتراک شما این بازی‌ها قفل می‌شوند تا زمانی که مجددا اشتراک گلد تهیه کنید.

هم چنین مشتریک گلد تنها ۴ روز دیگر فرصت دارند تا عناوین ماه ژوئن را دریافت کنند.

منبع متن: gamefa