استودیو بایوور طی مصاحبه‌ای اعلام کرد عنوان جدید آن‌ها که در E3 2017 در کنفرانس شرکت EA به نمایش درآمد عنوانی علمی تخیلی بیشتر شبیه Star Wars و کمتر شبیه Mass Effect است.  از آخرین باری که ما از بازی جدید بایوور یعنی Anthem خبری شنیده ایم مدتی می‌گذرد حال طی مصاحبه‌ای با رئیس استودیو […]

بایوور: Anthem مانند استار وارز عنوانی علمی تخیلی است

استودیو بایوور طی مصاحبه‌ای اعلام کرد عنوان جدید آن‌ها که در E3 2017 در کنفرانس شرکت EA به نمایش درآمد عنوانی علمی تخیلی بیشتر شبیه Star Wars و کمتر شبیه Mass Effect است.  از آخرین باری که ما از بازی جدید بایوور یعنی Anthem خبری شنیده ایم مدتی می‌گذرد حال طی مصاحبه‌ای با رئیس استودیو بایوور آقای Aaryn Flynn اطلاعاتی از این عنوان منتشر شده است.

در زیر قسمتی از توضیحات وی را مشاهده می‌کنید:

یک ژانر وجود دارد که ما آن را علمی تخیلی می‌نامیم. مانند بازی استار وارز، مانند Marvel Universe. شما چیز‌های خارق‌ العاده‌ی زیادی می‌بینید و از آن‌ها لذت می‌برید اما نمی‌دانید چرا و چگونه این اتفاقات رخ می‌دهند و منطق آن‌ چیست.

زمانی که اولین بار تریلری از گیم پلی Anthem منتشر شد شباهت استایل آن به مس افکت بسیار مورد توجه قرار گرفت. صادقانه بگوییم اگر بایوور می‌خواست رقیبی را برای Destiny اکیتیویژن به میدان آورد آن رقیب قطعا Anthem بود.

دنیای مس افکت دنیایی سر سخت است ولی برعکس آن جهان Anthem جایی سر سبز و عجیب است که فقط می‌خواهید در آن تفریح کنید و به طور عجیبی شما را درون خود می‌کشد.

چیزی که از تمام این مصاحبه می‌توان برداشت کرد این است که Anthem عنوانی است که دنیای آن هیچ توضیح خاصی ندارد و بایوور قصد ندارد برعکس عنوان قبلی آن‌ها یعنی مس افکت توضیحی درباره‌ی آن و چگونگی به وجود آمدنش در بازی بدهد. Flynn توضیحاتی اضافه درباره‌ی دیگر عناصر بازی نداده است.

بازی Anthem ساخته‌ استودیو بایوور و ناشر آن شرکت EA در پاییز سال ۲۰۱۸ برای ایکس باکس وان، پلی استیشن ۴ و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

منبع متن: gamefa