یوبسیافت به طور غافلگیر کننده‌ای بازی جدید سری Assassin’s Creed بر روی گوشی‌های هوشمند را معرفی کرد. Assassin’s Creed Rebellion، بازی جدیدی که از توضیحاتش می‌توان یک Fallout Shelter را در دنیای اسسین ها تصور کرد. Assassin’s Creed Rebellion یک بازی مجانی RPG برای دستگاه‌های iOS و اندروید است که در آن کاربران باید انجمن برادری […]

بازی جدید Fallout Shelter :Assassin’s Creed در دنیا اسسین ها

یوبسیافت به طور غافلگیر کننده‌ای بازی جدید سری Assassin’s Creed بر روی گوشی‌های هوشمند را معرفی کرد. Assassin’s Creed Rebellion، بازی جدیدی که از توضیحاتش می‌توان یک Fallout Shelter را در دنیای اسسین ها تصور کرد.

Assassin’s Creed Rebellion یک بازی مجانی RPG برای دستگاه‌های iOS و اندروید است که در آن کاربران باید انجمن برادری خود را در اسپانیا بسازند و آن را مدیریت کنند. دژ ساخته شده توسط کاربران قابل ویرایش و گسترش است و کاربران می‌توانند نیرو‌های مورد علاقه خودشان را در این دژ پرورش دهند و از آن‌ها استفاده کنند. هرچه بیشتر پیش می‌روید می‌توانید از فضای بیشتری استفاده کنید و نیروهای بیشتری پرورش دهید. همچنین اسسین‌های پرورش داده شده می‌توانند در مراحل مختلفی شرکت کنند.

این مراحل در انواع مختلفی عرضه شده‌اند تا به بازیکنان اجازه دهند مهمات مختلفی جمع‌آوری کنند و به‌وسیله آن‌ها شخصیت‌های بازی را تقویت کنند. شباهت این بازی به Fallout Shelter عجیب نیست، چرا که این بازی توسط Behaviour Interactive توسعه داده شده‌است، همان شرکتی که با Bethesda بازی Fallout Shelter را توسعه داده بود.

تاریخ دقیقی برای عرضه این بازی مشخص نشده است و یوبیسافت فقط گفته است که بازی به زودی در اختیار کاربران iOS و اندروید قرار می‌گیرد. حداقل سیستم‌عامل‌های مورد نیاز iOS 8 و اندروید ۴٫۱ هستند و هنوز هم معلوم نشده‌است که آیا این بازی، مانند Fallout Shelter، برای رای رایانه‌های شخصی نیز عرضه می‌شود یا نه.

خبر عرضه این بازی پس از معرفی Assassin’s Creed Origins، جدیدترین ورودی سری Assassin’s Creed، در E3 و ورود Assassin’s Creed Brotherhood به لیست پشتیبانی از نسل قبل ایکس‌باکس، می‌تواند برای هواداران سری Assassin’s Creed خوشحال کننده باشد.

منبع متن: gamefa