مدت زیادی از انتشار آخرین نسخه از سری محبوب Splinter Cell یعنی بازی Splinter Cell: Blacklist زمان می‌گذرد و طرفداران این مجموعه مخفی‌کاری به شدت منتظر تائید ساخت نسخه جدیدی از آن هستند. پیش از برگزاری رویداد E3 2017 شاهد انتشار شایعاتی در باب معرفی بازی جدیدی از این سری در جریان کنفرانس شرکت یوبی‌سافت […]

مدیرعامل یوبی‌سافت درباره نسخه جدید سری Splinter Cell صحبت می‌کند

مدت زیادی از انتشار آخرین نسخه از سری محبوب Splinter Cell یعنی بازی Splinter Cell: Blacklist زمان می‌گذرد و طرفداران این مجموعه مخفی‌کاری به شدت منتظر تائید ساخت نسخه جدیدی از آن هستند. پیش از برگزاری رویداد E3 2017 شاهد انتشار شایعاتی در باب معرفی بازی جدیدی از این سری در جریان کنفرانس شرکت یوبی‌سافت در رویداد نامبرده بودیم که متاسفانه این شایعات به حقیقت نپیوسته‌اند.

با این وجود، ایو گیلموت (Yves Guillemot) مدیرعامل شرکت فرانسوی یوبی‌سافت بیان داشت که اتفاق‌هایی در رابطه با این سری در حال وقوع است. وی در طی یک پرسش و پاسخ در وب‌سایت ردیت در خصوص بازی جدیدی از مجموعه Splinter Cell اظهار کرد:

Splinter Cell برندی است که ما زیاد در رابطه با آن صحبت می‌کنیم. از سوی دیگر این [مجموعه] یکی از سری بازی‌های محبوب من نیز می‌باشد. در حال حاضر ما چیزی برای اشتراک گذاری نداریم اما تیم‌هایمان در حال کار بر روی چیزهای متفاوتی هستند، بنابراین برای کسب اطلاعات بیشتر منتظر بمانید.

علاوه بر این، وی در وبلاگ رسمی شرکت یوبی‌سافت نیز بیان کرد:

ما طرح‌ها و پیشنهادهای زیادی در رابطه با این برند داریم و تصمیم داریم تا یکی از آن‌ها را انتخاب کنیم. من فکر می‌کنم که شما قادر به تماشای چیزهایی [در این رابطه] خواهید بود اما باید برای این امر صبر کنید.

بنابراین و با توجه به گفته‌های اخیر گیلموت، نسخه جدید Splinter Cell در زمانی نامشخص معرفی و وارد بازار خواهد شد اما این مهم به این زودی‌ها به وقوع نخواهد پیوست.

منبع متن: gamefa