سونی دستی بر اپلیکیشن TV & Video خود کشیده و تغییراتی در ظاهر آن ایجاد کرده است. علاوه بر ظاهر قابلیت‌های جدیدی به این اپلیکیشن اضافه شده است. از مزایای جدید می‌توان به اضافه شدن قابلیتی اشاره کرد که این اپلیکیشن توسط آن برنامه‌ها و محتواهای محبوب شما را شناسایی کرده و بر اساس آن […]

اپلیکیشن TV & Video با طراحی جدید بازگشته است

سونی دستی بر اپلیکیشن TV & Video خود کشیده و تغییراتی در ظاهر آن ایجاد کرده است. علاوه بر ظاهر قابلیت‌های جدیدی به این اپلیکیشن اضافه شده است.

از مزایای جدید می‌توان به اضافه شدن قابلیتی اشاره کرد که این اپلیکیشن توسط آن برنامه‌ها و محتواهای محبوب شما را شناسایی کرده و بر اساس آن محتواهای جدید و جالبی به شما پیشنهاد می‌کند. این کار با استفاده از سرویس‌های پخش آنلاین موجود بر روی کنسول صورت می‌گیرد.

اپلیکیشن TV & Video اکنون به کاربران این امکان را می‌دهد تا به سرعت به آمازون، نتفلیکس، کرانچی رول، WWE نتورک، پلی استیشن استور و دیگر اپلیکیشن های محبوب دسترسی پیدا کنند. محتواها در TV & Video اکنون به دو روش دسته بندی می‌شوند. دسته بندی اول بر اساس پخش محتوا از سرویس‌های ذکر شده است و دسته بندی دوم نیز بر اساس مضمون (Theme) هایی چون ابرقهرمان‌ها، فیلم‌های بازی‌ها و … شکل می‌گیرد. بر اساس پست رسمی بلاگ پلی استیشن به‌روزرسانی این طراحی جدید اپلیکیشن در استور های استرالیا، اتریش، دانمارک، فنلاند، فرانسه، آلمان، ایتالیا، نروژ، اسپانیا، سوئد، و بریتانیا در دسترس است.

شایان ذکر است که سونی تخفیفات میان سالی را برای پلی استیشن ۴ آغاز کرده است که جزئیات آن را می‌توانید از اینجا مشاهده کنید.

منبع متن: gamefa