یکی از بزرگ‌ترین غافلگیری‌های E3 امسال، عنوان Mario+Rabbids: Kingdom Battle بود. بازی با تم Mario و Rabbids و با سبک SRPG که به نظر می‌رسد ترکیبی دیوانه وار و جذاب باشد، به صورت انحصاری برای کنسول نینتندو سوییچ به بازار عرضه خواهد شد.معرفی این بازی یک غافلگیری بزرگ بود، نه تنها به این خاطر که […]

توسعه دهنده XCOM 2 به Mario+Rabbids واکنش نشان داد

یکی از بزرگ‌ترین غافلگیری‌های E3 امسال، عنوان Mario+Rabbids: Kingdom Battle بود. بازی با تم Mario و Rabbids و با سبک SRPG که به نظر می‌رسد ترکیبی دیوانه وار و جذاب باشد، به صورت انحصاری برای کنسول نینتندو سوییچ به بازار عرضه خواهد شد.معرفی این بازی یک غافلگیری بزرگ بود، نه تنها به این خاطر که هیچ کس انتظارش را نداشت، بلکه به این دلیل که هر کاری که در این بازی می‌توانید انجام دهید، از مدتی قبل به بیرون درز کرده بود. اما دلیل اصلی شگفت‌انگیز بودن این بازی این بود که همه بازی‌بازان می‌خواستند بدانند که چگونه این بازی در مقام اکشن ظاهر خواهد شد و نگاه‌ها به آن چگونه خواهد بود و البته موضوع اصلی این بود که آیا این بازی خواهد توانست از پس چالش‌های پیش‌رو به خوبی بر بیاید یا خیر.

عنوان Mario+Rabbids: Kingdom Battle به عنوان یکی از جدی‌ترین نامزد‌های کسب عنوان “بهترین بازی E3” مطرح شده است و در این زمینه از شانس زیادی هم برخوردار است زیرا که استقبال‌ها از آن به حدی بالا بود که می‌توان این بازی را برنده از پیش تعیین شده این بخش دانست و عادلانه است اگر بگوییم طرفداران بسیار درمورد آن هیجان‌زده هستند. یکی از این افراد توسعه دهنده XCOM 2 یعنی جیک سالامان (Jake Solomon) است کسی که بیشتر از این که نگاهی رقابتی به این بازی داشته باشد، از معرفی آن تا حد بسیار زیادی هیجان‌زده است. سالامان در مصاحبه‌ای با یکی از مجلات بازی‌های رایانه‌ای در مورد این بازی گفت:

خیلی از دیدن آن خوش‌حال شدم بسیار جذاب به نظر می‌رسد. تمام این توییت‌ها به دستم رسید و من هم تصمیم گرفتم ویدئوی گیم‌پلی آن را ببینم. در جایی از آن آن‌ها گفتند “و حالا در این‌جا لویجی (Luigi) نیز به کاور اضافه می‌شود و من در آن لحظه با خودم گفتم “من داخل چه دنیایی هستم؟”

احساس غرور و افتخار می‌کنم که این مکانیزم‌ها برای مخاطبان آماده شده است. فکر می‌کنم این بازی برای من بسیار جذاب خواهد بود. و اگر آن‌ها در ساخت آن هر کار عالی و فوق‌العاده‌ای انجام دهند من آن را خواهم دزدید… هر کار عالی و فوق‌العاده‌ای… این یک بازی کوچک نیست که راحت از کنار آن بگذریم. مخصوصاً در سبکی که من طراحی می‌کنم. این موضوع مانند موضوع جزر و مد دریاست. این بازی طرفداران بیشتری را جذب خواهد کرد و همینطور ایده‌های جدیدی را نیز عملی خواهد کرد.

عنوان Mario+Rabbids: Kingdom Battle به صورت انحصاری برای کنسول نینتندو سوییچ، در ماه آگوست سال جاری منتشر خواهد شد.

منبع متن: gamefa