استودیوی اینسومنیاک گیمز طرفداران را تشویق می‌کند تا با تجربه Ratchet & Clank در مورد تفاوت موجود بین نسخه‌های پلی‌استیشن ۴ و پلی‌استیشن ۴ پرو عنوان Spider-Man بیشتر متوجه شوند. Spider-Man ساخته استودیوی اینسومنیاک گیمز عنوانی بود که سال گذشته برای معرفی کنسول پلی‌استیشن ۴ پرو به نمایش درآمد. اما با این حال، سازندگان اعلام کردند که این عنوان همچنان برروی پلی‌استیشن ۴ […]

اینسومنیاک‌گیمز: برای مشاهده تفاوت بین نسخه‌های پلی‌استیشن۴ و پرو عنوان Spider-Man می‌توانید Ratchet & Clank را بازی کنید

استودیوی اینسومنیاک گیمز طرفداران را تشویق می‌کند تا با تجربه Ratchet & Clank در مورد تفاوت موجود بین نسخه‌های پلی‌استیشن ۴ و پلی‌استیشن ۴ پرو عنوان Spider-Man بیشتر متوجه شوند.

Spider-Man ساخته استودیوی اینسومنیاک گیمز عنوانی بود که سال گذشته برای معرفی کنسول پلی‌استیشن ۴ پرو به نمایش درآمد. اما با این حال، سازندگان اعلام کردند که این عنوان همچنان برروی پلی‌استیشن ۴ معمولی “شگفت انگیز” بنظر خواهد رسید. اگر شما از آن دسته افرادی هستید که بدنبال مشاهده تفاوت بین نسخه‌های پلی‌استیشن ۴ و پلی‌استیشن ۴ پرو عنوان Spider-Man هستند، استودیوی اینسومنیاک امروز اعلام نمود که تجربه عنوان Ratchet & Clank، ذهنیت شما را در مورد تفاوت بین نسخه‌های دو کنسول شکل خواهد داد. 

اگر شما بدنبال مقایسه Spider-Man برروی دو کنسول پلی‌استیشن ۴ و ۴ پرو هستید، تجربه Ratchet & Clank در این مورد کمکتان خواهد کرد.

با توجه به اینکه هر دو عنوان Spider-Man و Ratchet & Clank توسط موتور بازی‌سازی اختصاصی استودیوی اینسومنیاک به اجرا در می‌آیند، بنابراین قطعا منطقی است که بهبودهایی را در نسخه پرو Spider-Man شاهد باشیم.

درحال حاضر مشخص شده که نسخه پلی‌استیشن ۴ عنوان Spider-Man با رزولوشن ۱۰۸۰p و نرخ‌فریم ۳۰، همچنین برروی پلی‌استیشن ۴ پرو با رزولوشن ۴k (با استفاده از راه‌حل موقتی استودیو) و نرخ‌فریم ۳۰ به اجرا درخواهد آمد. هم‌اکنون غیر از سال ۲۰۱۸ تاریخ دقیقی برای انتشار این عنوان در دسترس نیست، اما چندی پیش آقای شاون لیدن (Shawn Layden) مدیرعامل شعبه آمریکای بخش سرگرمی‌های سونی در مصاحبه‌ای با وب‌سایت تلگراف، اعلام کرد که عناوین انحصاری معرفی شده برای پلی‌استیشن ۴ در نیمه اول سال ۲۰۱۸ منتشر خواهند شد.

منبع متن: gamefa