در این میان کاربران پلی‌استیشن ۴ بازی‌های رایگان بیشتری در دسترس دارند.شرکت سرگرمی‌های تعاملی سونی لیست بازی‌های رایگان خود برای کاربران پلی‌استیشن پلاس در ماه جولای را اعلام کرد که شامل بازی‌های هیجان انگیز زیادی است. در مجموع شش بازی از طرف سونی برای شما در نظر گرفته شده است که به لطف قابلیت Cross-Buy […]

بازی‌های رایگان کاربران پلی‌استیشن پلاس برای ماه جولای مشخص شدند

در این میان کاربران پلی‌استیشن ۴ بازی‌های رایگان بیشتری در دسترس دارند.شرکت سرگرمی‌های تعاملی سونی لیست بازی‌های رایگان خود برای کاربران پلی‌استیشن پلاس در ماه جولای را اعلام کرد که شامل بازی‌های هیجان انگیز زیادی است. در مجموع شش بازی از طرف سونی برای شما در نظر گرفته شده است که به لطف قابلیت Cross-Buy سه تای آن‌ها بر روی پلی‌استیشن ۴ قابل دریافت هستند.

یکی از بازی‌های اختصاصی پلی‌استیشن ۴ شامل بازی ترسناک انحصاری پلی‌استیشن ۴ به اسم Until Dawn است. در کنار آن بازی اپیزودیک Game of Thrones نیز برای کاربران پلی‌استیشن ۴ در دسترس قرار دارد. در میان این بازی‌ها عنوان Don’t Die, Mr. Robot نیز قرار دارد که یک بازی اکشن و مخصوص پلی‌استیشن ویتا است و لطف قابلیت Cross-Buy، برای کاربران پلی‌استیشن ۴ نیز در دسترس قرار گرفته است. کاربران پلی‌استیشن ویتا همچنین می‌توانند عنوان Element4l را با کنسول دستی خود به صورت رایگان تجربه کنند و در این روز‌های گرم تابستانی از بازی‌کردن با آن نهایت لذت را ببرند.

اما در طرف پلی‌استیشن ۳، کاربرانی که عضویت پلاس دارند، می‌توانند عنوان Darkstalkers Resurrection را به صورت رایگان تجربه کنند که در واقع مجموعه‌ای از دو بازی متفاوت از سری بازی‌های مبارزه‌ای Darkstalkers یعنی Night Warriors: Darkstalkers’ Revenge و Darkstalkers 3 می‌باشد. بازی Tokyo Jungle نیز برای کاربران پلی‌استیشن ۳ که عضویت پلاس دارند رایگان است. عنوانی درخشان، منحصر به فرد و اکشن که در آن شما در نقش حیواناتی متنوع به بازی می‌پردازید. این بازی عنوانی است که می‌تواند شما را در محیط آخرالزمانی توکیو در خودش غرق کند و برای لحظاتی هم که شده شما را از دنیای پر از هرج و مرج بیرونی آزاد کند؛ عنوانی که شایستگی‌های فراوانی دارد و اکنون سونی هم این فرصت را در اختیار شما گذاشته است تا در این روز‌های گرم تابستان حسابی با آن خود را سرگرم کنید.

تمامی این شش بازی از سه‌شنبه آینده برابر با ۴ جولای برای کاربران پلاس در دسترس خواهند بود. شما تا آن زمان فرصت دارید که بازی‌های رایگان ماه ژوئن مانند Killing Floor 2 و  Life Is Strange  را دریافت کنید و از بازی کردن آن‌ها نهایت لذت را ببرید.

بازی‌های رایگان جولای ۲۰۱۷ برای کاربران پلی‌استیشن پلاس

پلی‌استیشن ۴

  • Don’t Die, Mr. Robot
  • Game of Thrones
  • Until Dawn

پلی‌استیشن ۳

  • Darkstalkers Resurrection
  • Tokyo Jungle

پلی‌استیشن ویتا

  • Don’t Die, Mr. Robot
  • Element4l

منبع متن: gamefa