عناوین Limbo و Inside اواخر امسال در یک پک فیزیکی برای پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان منتشر خواهد شد. بر اساس اعلام ۵۰۵ Games ناشر بازی‌ها، این پک شامل هر دو بازی و یک سری آیتم “شامل پوستر در حال دویدن و تعدادی کارت هنری” برای گرد آورندگان است. این پک دوگانه، ۱۲ سپتامبر در آمریکا و […]

عناوین Limbo و Inside در یک پک فیزیکی برای پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان عرضه می‌شوند

عناوین Limbo و Inside اواخر امسال در یک پک فیزیکی برای پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان منتشر خواهد شد. بر اساس اعلام ۵۰۵ Games ناشر بازی‌ها، این پک شامل هر دو بازی و یک سری آیتم “شامل پوستری محدود و تعدادی کارت هنری” برای گرد آورندگان است.

این پک دوگانه، ۱۲ سپتامبر در آمریکا و ۱۵ سپتامبر در اروپا عرضه می‌شود با این حال عرضه در کشورهای دیگر نامشخص است. همچنین در هر دو فروشگاه‌های ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن قیمت آن ۳۰ دلار خواهد بود.

 

عنوان limbo در اصل برای ایکس‌باکس ۳۶۰ در سال ۲۰۱۰، قبل عرضه برای پلی‌استیشن ۳، رایانه‌های شخصی، موبایل و البته کنسول‌های نسل حاضر، منتشر شد و توانست تحسین بسیاری از منتقدان را به دنبال خود داشته باشد.

عنوان Inside نیز در سال ۲۰۱۶ عرضه شد و توانست از نظر منتقدان لقب‌هایی همچون، زیبا، فراموش نشدنی، یک بازی بیاد ماندنی و البته دنباله‌ای شایسته برای Limbo را کسب کند.

اکنون شما می‌توانید این دو شاهکار فراموش نشدنی را در یک پک و به همراه آیتم‌های اضافی در تاریخ‌های ذکر شده برای پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان دریافت کنید.

منبع متن: gamefa