بالاخره پس از شایعه‌های فراوان، در جریان مراسم گیم اواردز ۲۰۲۰ پروژه‌ی استودیو جدید مایکروسافت یعنی استودیو The Initiative به‌صورت رسمی معرفی شد و همان‌گونه که برخی از شایعه‌ها خبر می‌دادند، اولین بازی این استودیو، ریبوتی از بازی Perfect Dark است. اثری که بسیاری مشتاق معرفی دوباره‌اش بودند و بالاخره به این خواسته دست یافتند.

در سال ۲۰۱۸ میلادی بود که مایکروسافت اعلام کرد استودیو کاملاً جدیدی به نام The Initiative در شهر سانتا مونیکا تأسیس کرده است. در این دو سال به غیر از شایعه‌های گوناگونی که در مورد اولین پروژه‌ی این استودیو جدید می‌شنیدیم، مهم‌ترین اخباری که به دور آن جمع شده بود، جذب تعدادی از بازی‌سازان و افراد باتجربه‌ی صنعت بود که همین قضیه امید طرفداران را برای آثار این استودیو بیش‌تر کرده بود.

بازی Perfect Dark

اکنون پس از دو سال، نمایش اولین ساخته‌ی این استودیو منتشر شده است که همان‌گونه که شایعه‌ها خبر می‌دادند، این اثر، بازی پرفکت دارک (Perfect Dark) است. طبق نمایش و اعلام رسمی استودیو سازنده، این بازی همچون گذشته قرار است دارای دوربین اول‌شخص باشد. پرفکت دارک یکی از بازی‌های قدیمی و تحسین‌شده‌ی صنعت بازی‌های ویدیویی و استودیو Rare است که بازگشتش پس از این مدت طولانی می‌تواند هم برای طرفداران آن و هم برای مایکروسافت بسیار خوشایند باشد. آخرین باری که اثری از این سری معروف منتشر شد، سال ۲۰۰۵ میلادی بود که از آن زمان ۱۵ سال می‌گذرد. دارل گالاگر، مدیر استودیو، در بیانیه‌ی رسمی معرفی بازی می‌گوید:

دو سال پیش، اعلام کردیم که به‌عنوان استودیو جدیدی به نام The Initiative که در سانتا مونیکا مستقر است، به استودیوهای داخلی مایکروسافت اضافه شده‌ایم. اکنون در گیم اواردز این فرصت را داشتیم تا اولین پروژه‌ی خود یعنی بازی Perfect Dark را معرفی کنیم.

با پرفکت دارک، هدف ما این است که تجربه‌ای هیجان‌انگیز از یک مأمور مخفی در آینده‌ای نزدیک را به شما ارائه دهیم. ما این پروژه را با آوردن تعدادی از بااستعدادترین توسعه‌دهندگان بازی از سراسر صنعت که همگی شور و اشتیاقی برای قصه‌گویی، خلق جهان‌های خاص و تجربه‌های خاطره‌انگیز دارند، آغاز کردیم. با حمایت کامل استودیوهای داخلی ایکس باکس، قرار است تصویری دوباره و نو از یکی از مجموعه‌ بازی‌های محبوب و دوست‌داشتنی تاریخ صنعت ارائه دهیم. بسیار هیجان‌زده هستیم که در آینده برخی از ایده‌های اولیه‌‌ی خود را با شما به اشتراک بگذاریم.

هرچند هنوز اطلاعات زیاد و دقیقی از بازی Perfect Dark و ویژگی‌های آن مشخص نشده اما استودیو The Initiative وعده داده که به‌زودی جزییات بیش‌تری را با مخاطبان در میان می‌گذارد. بازی Perfect Dark یکی از نمایش‌های مهم و هیجان‌انگیز مراسم گیم اواردز امسال بود که با استقبال بسیار طرفداران ایکس باکس هم روبه‌رو شد. هنوز تاریخ حدودی از عرضه معلوم نشده و حتی نمایشی از گیم‌پلی آن هم ندیده‌ایم و تنها چیزی که می‌دانیم این است که بازی برای کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس/ سری اس و کامپیوترهای شخصی معرفی شده است.

منبع: Gematsu

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

The post قسمت جدید بازی Perfect Dark برای ایکس‌باکس سری معرفی شد appeared first on دیجی‌کالا مگ.

منبع متن: digikala