همان‌طور که قبل از برگزاری مراسم گیم اواردز ۲۰۲۰ اعلام شده بود، در این مراسم نمایش تازه و کاملی از اثر جدید استودیو Hazelight یعنی بازی It Takes Two به نمایش در آمد. اثری که قرار است در سال ۲۰۲۱ عرضه شود.

بازی It Takes Two اثری در ژانر پلتفرمر و اکشن ماجرایی است که محوریت آن بر اساس بازی کوآپ و دونفره بنا شده است. این بازی قرار است در تاریخ ۶ فروردین ۱۴۰۰ (۲۶ مارس ۲۰۰۱) با قیمت ۴۰ دلار برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/ اس، پلی‌استیشن ۴، ایکس باکس وان و کامپیوترهای شخصی (از طریق استیم و اوریجین) منتشر شود.

پس از سخنرانی معروف چند سال پیش جوزف فارِس (Josef Fares) در گیم اواردز، او ناگهان به یکی از چهره‌های شناخته‌شده و محبوب نزد گیمرها تبدیل شد و همه خواهان حضورش در گیم اواردز بودند. او امسال هم برای نشان دادن تریلر جدیدی از بازی تازه خود یعنی It Takes Two به این مراسم آمده بود. این بازی چند ماه پیش در جریان یکی از مراسم‌های شرکت الکترونیک آرتس برای اولین بار معرفی شده بود اما اولین نمایش کامل و جدی آن را در گیم اواردز ۲۰۲۰ دیدیم.

بازی It Takes Two

جوزف فارس در صحبت‌های خود گفت: «در استودیو Hazelight، ما همیشه به دنبال جلو بردن مرز بازی‌های ویدیویی و چیزی که از آن‌ها انتظار می‌رود، هستیم. It Takes Two در این راستا قرار است شما را شگفت‌زده کند. ما سعی کرده‌ایم از همه‌ی چیزهایی که در بازی‌های قبلی خود فرا گرفته‌ایم بهره ببریم و آن‌ها را به سطح جدیدی برسانیم تا پیوندی میان روایت داستانی و مکانیک‌های گیم‌پلی ایجاد کنیم. بازیکنان با چالش‌های دیوانه کننده و جهانی فوق‌العاده برخلاف چیزی که تاکنون دیده‌اند، مواجه خواهند شد. این بازی کاملاً با چیزی که بازیکنان از یک بازی کوآپ انتظار دارند، متفاوت خواهد بود»

همان‌طور که در سخنان کارگردان بازی و البته بازی‌های قبلی او یعنی دو بازی  A Way Out و Brothers: A Tale of Two Sons مشخص است، پیوند میان داستان و گیم‌پلی یکی از توجه‌های اصلی این استودیو است. کارگردان بازی It Takes Two می‌گوید که همیشه قصد داشته از این طریق و با هماهنگی میان گیم‌پلی و روایت، داستان بازی خود را پیش ببرد و مخاطب را همراه کند. It Takes Two هم در ادامه‌ی این مسیر قرار است یک تجربه‌ی کوآپ به‌یادماندنی را برای بازیکنان رقم بزند. همچنین اعلام شده همچون بازی A Way Out، اگر شما بازی را تهیه کرده باشید و یکی از دوستانتان را برای بازی در کنارتان دعوت کنید، او لزوماً نیاز ندارد که در کنسول خودش بازی را خریده باشد و می‌تواند به‌صورت رایگان با شما بازی را انجام دهد.

منبع: Gematsu

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

The post گیم‌پلی It Takes Two، بازی جدید سازندگان A Way Out را ببینید appeared first on دیجی‌کالا مگ.

منبع متن: digikala