سرویس بازپرداخت استیم بیش از پیش بین کاربران شناخته شده و بسیار جالب است که ببینیم چه تعدادی از مشتریان از این سرویس استفاده می‌کنند. به‌تازگی، اعلام شده است که ۳۳۰٫۰۰۰ نفر از خریداران عنوان Rust پول خود را پس گرفته‌اند. گری نیومن (Garry Newman)، سازنده‌ی Rust، در حساب رسمی توئیتر خود تایید کرده که […]

پول ۳۳۰,۰۰۰ نفر از خریداران Rust در استیم به آن‌ها بازگردانده شد

سرویس بازپرداخت استیم بیش از پیش بین کاربران شناخته شده و بسیار جالب است که ببینیم چه تعدادی از مشتریان از این سرویس استفاده می‌کنند. به‌تازگی، اعلام شده است که ۳۳۰٫۰۰۰ نفر از خریداران عنوان Rust پول خود را پس گرفته‌اند.

گری نیومن (Garry Newman)، سازنده‌ی Rust، در حساب رسمی توئیتر خود تایید کرده که ۴٫۳ میلیون دلار به ۳۳۰٫۰۰۰ خریدار بازپرداخت شده است. علاوه بر این، وی در گفت و گو با وب‌سایت PC Gamer به این موضوع اشاره نموده که دلیل تقاضای خریدارن برای پس گرفتن پول‌هایشان، “اجرای بد” و “سرگرم‌کننده نبودن” این بازی بوده است.

با وجود اینکه ۴٫۳ میلیون بازپرداخت مبلغ زیادی به حساب می‌آید، Rust همچنان از محوبیت خوب خود برخودار است؛ به‌طوری که در حال حاضر، ۵٫۵ میلیون نفر آن را خریداری کرده‌اند.

با رونمایی از سرویس بازپرداخت استیم در ژوئن ۲۰۱۵، این امکان برای کاربران فراهم شد که در صورت عدم رضایت از عنوان خریداری شده تقاضای بازپرداخت پولشان را به ثبت برسانند؛ البته به شرطی که بازی مورد نظر بیشتر از دو ساعت تجربه نشده باشد یا کمتر از دو هفته از خریداری آن نگذشته باشد. طبق آمار منتشر شده توسط ولو، روزانه حدود ۵۰٫۰۰۰ درخواست بازپرداخت در استیم ثبت می‌شوند.

منبع متن: gamefa