مایکروسافت در E3 امسال هیچکدام از دو عنوان Gears of War و Halo را نمایش نداد اما رئیس بخش ایکس باکس شرکت مایکروسافت فیل اسپنسر اشاره کرد که هردو استودیو ۳۴۳ و کوالیشن در حال حاضر بر روی بازی جدیدشان کار می‌کنند و براساس آخرین دیداری که با آن‌ها داشته است کار آن‌ها را شگفت […]

فیل اسپنسر به بازی‌های جدید دو استودیو ۳۴۳ و کوالیشن اشاره می‌کند

مایکروسافت در E3 امسال هیچکدام از دو عنوان Gears of War و Halo را نمایش نداد اما رئیس بخش ایکس باکس شرکت مایکروسافت فیل اسپنسر اشاره کرد که هردو استودیو ۳۴۳ و کوالیشن در حال حاضر بر روی بازی جدیدشان کار می‌کنند و براساس آخرین دیداری که با آن‌ها داشته است کار آن‌ها را شگفت انگیز خوانده است.  وی تایید کرد که هر دو استودیو در حال حاضر مشغول به کار بر روی پروژه ای جدید هستند که در آینده خبری از آن‌ها خواهیم شنید. وی هم‌چنین بیان کرد که از معرفی ۴۲ عنوان در E3 و داشتن طولانی ترین کنفرانس بخش ایکس باکس مایکروسافت در E3 بسیار خوشحال است و به نظرش نیازی نبود که در E3 گیرز اف وار یا هیلو جدید معرفی شود. بسیار جالب خواهد بود که ببینیم آیا Gears of War یا Halo در آینده رونمایی خواهند شد.

Halo 5 ساخته استودیو ۳۴۳ و ناشر آن مایکروسافت در تاریخ ۲۷ اکتبر ۲۰۱۵ برای کنسول ایکس باکس وان منتشر شد. این بازی از جنبه‌ی داستانی انتقادات فراوانی از طرف منتقدین و طرفداران دریافت کرد.

Gears of War 4 آخرین نسخه منتشر شده از این سری پر طرفدار ساخته استودیو کوالیشن در ۱۱ اکتتبر ۲۰۱۶ به عنوان انحصاری مایکروسافت برای کنسول ایکس باکس وان و ویندوز ۱۰ منتشر شد.

منبع متن: gamefa