بازی Mass Effect: Andromeda را شاید بتوان یکی از ناامید کننده‌ترین عناوین در سال‌های اخیر برشمرد. این بازی که بسیاری از بازی‌بازان و طرفداران انتظار آن را می‌کشیدند، در همه زمینه ها، از جمله گیم‌پلی، داستان و موارد فنی نتوانست به خوبی ظاهر شود و ضعیف عمل کرد. این عملکرد ناموفق برای بازی Mass Effect: Andromeda، نه […]

لغو عرضه محتوای الحاقی داستانی بازی Mass Effect: Andromeda تکذیب شد

بازی Mass Effect: Andromeda را شاید بتوان یکی از ناامید کننده‌ترین عناوین در سال‌های اخیر برشمرد. این بازی که بسیاری از بازی‌بازان و طرفداران انتظار آن را می‌کشیدند، در همه زمینه ها، از جمله گیم‌پلی، داستان و موارد فنی نتوانست به خوبی ظاهر شود و ضعیف عمل کرد. این عملکرد ناموفق برای بازی Mass Effect: Andromeda، نه تنها طرفداران سرسخت سری را تحت تاثیر قرار داد، بلکه برروی نام استودیوی بزرگ بایوور نیز تاثیر گذاشت.

به تازگی شایعه ها در مورد محتوای الحاقی برای بازی Mass Effect: Andromeda بسیار زیاد شده است. بسیاری از خبرگذاری ها و پایگاه ها نقل می‌کنند که ساخت محتوای الحاقی داستانی بازی Mass Effect: Andromeda که به وسیله استودیوی بایوور در حال ساخت است، لغو شده است و این بازی به همین صورت خواهد ماند. به تازگی یک فرد داخلی با نام Sinclair Networks ادعا کرده است که برای ساخت محتواهای الحاقی برای بازی Mass Effect: Andromeda توسط بایوور استخدام شده است اما این پروژه ها لغو شده و دیگر در کار نیستند.

این پیام به سرعت به وسیله بایوور حذف شد اما باز هم چیزی مانع از نقل آن نشد و به اطلاع منابع مختلف رسید. حال، استودیوی بایوور پاسخ داده است؛ امروز در رسانه اجتماعی توییتر، آقای فرناندو ملو (Fernando Melo)، تهیه کننده بازی Mass Effect: Andromeda، گفته است که بایوور محتوای خودش را می‌سازد و حتی به این نکته اشاره می‌کند که Sinclair Networks یک شرکت و کمپانی واقعی نیست:

با این که هنوز نمی‌توانیم در مورد آینده صحبت کنیم، [اما] من می‌توانم با قاطعیت بگویم که ما محتواهای الحاقی و بهبود دهنده‌های خود را برای بازی های خودمان می‌سازیم و برای انجام این کار، شرکت های تقلبی را استخدام نمی‌کنیم.

— Fernando Melo (@DiscoBabaloo) June 29, 2017

زمانی که از ایشان در مورد سکوت بایوور در مورد برخی از مسائل و برنامه های آینده سوال شد، آقای ملو پاسخ دادند: «این که نمی‌توانیم به عنوان بخشی از یک شرکت عمومی در مورد کارهایی که می‌توانیم (یا نمی‌توانیم) انجام دهیم صحبت کنیم، اصل موضوع را تغییر نمی‌دهد.»

به عنوان پشتیبانی از پیام آقای ملو، آقای مایکل گمبل (Michael Gamble) که تهیه کننده Mass Effect است نیز بیان کرد:« تا به حال نام Sinclair Networks را نشنیده ام. هیچگاه».

به‌روزرسانی ۱٫۰۷ بازی Mass Effect: Andromeda مدتی پیش عرضه شد در قسمت توضیحات و بهبودهای این بروزرسان تنها عبارت «رفع باگ و افزایش پایداری» درج شده است. تهیه‌کننده بازی، Michael Gamble، نیز در در توئیتر خود گفت: «این تنها یک هاتفیکس [برای رفع ایرادات] است.» این بروزرسان مشکلاتی همچون کرش (بیرون پریدن) در مرحله SOS و قرارگیری اجزای رابط کاربری در وضوح ۱۰۸۰p را رفع می‌کند. همچنین این بروزرسان «لباس ورزشی را در اواسط بازی در دسترس قرار می‌دهد.» این بروزرسان برای رایانه‌های شخصی، ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن ۴ منتشر شده است. اگر برای دانلود این بروزرسان روی رایانه‌های شخصی با مشکل مواجه هستید، باید راه‌حل آقای Gamble را درپیش بگیرید. ایشان می‌گویند باید ابتدا آفلاین شوید،‌ سپس بازی را اجرا کرده و بعد آنلاین شوید؛ یا Origin را ریستارت کنید.

عنوان Mass Effect: Andromeda هم‌اکنون برای پلتفرم های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و رایانه های شخصی در دسترس است.

منبع متن: gamefa